Европейските директиви за корпоративната социална отговорност

Българската мрежа на Глобалния договор на ООН представи проучване, според което " безотговорният бизнес " ще загуби своите пазари още в рамките на това десетилетие.
Това ще се случи, защото паричните потоци ще се насочат в посока отговорно правене на бизнес. Инвестиционната общност вече санкционира безотговорните играчи.

Марина Стефанова казва, че българският бизнес няма да пострада, въпреки, че като цяло не приема корпоративната социална отговорност, защото родните предприемачи са достатъчно креативни и иновативни, действат гъвкаво и в ниши, където другите не могат.

Според Даниел Киряков, корпоративната социална отговорност струва скъпо, когато следваш правилата, а удовлетворението идва, когато видиш, че едно дърво е пораснало, че един доставчик, който е възприемал корупционните методи, се е променил. 




Но българският потребител не е достатъчно критичен - необходимо условие за корпоративна социална отговорност. И докато 67 % от потребителите по света предпочитат да пазаруват от компании, които споделят техните ценности, то у нас потребителите са скептични.

Още европейски теми:

www.euranetplus-inside.eu




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!