Проектът „Брандико“ спечели наградата в конкурса на ЕК "Европейски награди за насърчаване на предприемачеството"

Днес в рубриката „Евранет плюс“ ви представяме българския проект  „Брандико“ на Министерството на икономиката и енергетиката, който спечели наградата в категория "Инвестиции в предприемачески умения" на 8-мото годишно издание на конкурса "Европейски награди за насърчаване на предприемачеството".

Конкурсът е организиран от ЕК с цел да открива и популяризира бизнес практики. България се състезава  в европейския конкурс за предприемачество от 2009 година и в петото си участие през тази спечели с „Брандико“.

За статута на този конкурс, за проектите, които публични институции представят пред ЕК и за „Брандико“,  разказва  Ивайло Грънчаров, Директор на Дирекция Бизнес среда и политика за малките и средни предприятия към Министерство на икономиката, енергетиката и туризма.

Българският проект „Брандико“ е проект, чиято цел е да събуди интереса в учениците към значението на закрилата на интелектуалната собственост и в частност - на търговската марка, която е лицето на всяко предприятие.

За четирите си издания, „Брандико“ събра над 150 тренировъчни предприятия в средните училища и над 1700 деца.





Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!