Да превърнеш грижата за околната среда в приоритет, заедно с печалбата, да възпиташ бизнеса в отговорност към инвестицията и в ангажимент към екологията, да стимулират компаниите ежегодно да доказват своята зелена политика - това отчитат като принос организаторите на конкурса и участниците в журито през годините назад, казва Катя Димитрова, която е сред оценителите на проектите:
"Докато в началото на конкурса по-скоро такива практики имаха големите мултинационални компании, в последните години всъщност виждаме все повече български участници или участници независимо от мащаба на тяхната дейност, тоест наистина зелената идея и устойчивите практики в тази посока вече намират място и при по-малки компании. Фактът, че тази идея се разпространява и популяризира за мен е изключително позитивна за развитието на нашия пазар като цяло".
Инициативата цели да поощрява "зелените инвестиции" на компаниите и затова още в самото начало отхвърля идеята за порицаваща награда.
Набирането на предложенията започна. Компаниите кандидатстват със свои проекти, чрез попълнен онлайн формуляр с 47 въпроса.
От звуковия файл можете да чуете целия репортаж на Наталия Ганчовска.
"Магията на Изтока" е изложбата живопис на Силвана Пападами, която вече може да бъде разгледана в галерия "Еритаж". Темата ѝ е свързана с мистиката на..
Белодробният карцином остава една от водещите причини за онкологична смъртност в световен мащаб, въпреки напредъка в медицината и разнообразието от..
Световноизвестният певец, композитор и продуцент Пласидо Доминго - младши, син на прочутия испански тенор, представя през март за първи път в България..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg