Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

22 милиона са вложени в туристическа реклама за миналата година

Снимка: Архив

България предлага туризъм за всеки сезон, това е посланието на рекламна кампания, представена от министър Трайчо Трайков.

22 милиона лева са вложени за туристическа реклама за миналата година. За тази година за целта са предвидени още 4 милиона лева. Страната ни привлича все повече големи ски състезания, което е най-добрата реклама за нас.

През този зимен сезон курорът Пампорово бележи увеличение на туристите от 15-20%, а подобен ръст се очаква и за Банско, каза министър Трайков. По думите му очаква се добър сезон зради увеличените чартърни прогрми към мостските курости и  безвизовия режим за всички притежатели на валидни шенгенски визи.

Председателят на Българската асоциация на туроператорите Донка Соколова прогнозира, че броят на туристите от тази година ще се запази на нивата от миналата. Увелчение на проходите може да има само ако браншът успее да предложи достстъчно атрактивни допълнителни услуги. Според Соколова неразботещите съоръжения на Витоша са предпоставка за спад на нощувките в столичните хотели, които са предимно с бизнес насоченост.

По публикацията работи: Мила Младенова

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна