Комедия, драма или трилър - единствената и неповторима Милица Гладнишка с размах ще преведе публиката на концерта през различни житейски ситуации и състояния. Настроението е гарантирано, а спомените ще си заслужават. Ще се докоснем до истински художествени истории, поднесени по най-истинския музикален начин.
Освен с "Живот като на кино" Милица Гладнишка жонглира с още няколко проекта, кой от кой по-интригуващ - като "Бар на края на света" с Васил Петров и симфоничен оркестър или този с театър "Криле"... В студиото на Радио София тя разказа за работата и приятелите, за дневниците, които си е водила като малка, и за мечтите, включващи къща с 16 различни стаи, написването на много книги и да стана археолог и да бъда много известна... завършвайки със заключението, че за това трябва да се учи, а мен толкова ме мързи". Говори за импровизацията, която й се получава добре, но писането все още е далеч от нейната същност. Щастлива е, че работи с чудесни и талантливи хора, особено с Мишо Йосифов, "който може всичко и ако не беше станал саксофонист, със сигурнност щеше да е кукловод, толкова е шантав".
И ако се върнем на концерта на 11 май, трябва да добавим, че песните, които е подбрала Милица, са от филми като Джеймс Бонд, Кръстникът, Маската, Сексът и градът..."Пея на около 8 чужди езика, включително на унгарски и китайски" - отбелязва Милица Гладнишка. Китайският се оказва от "Индиана Джоунс и храмът на обречените", в началото на който звучи джаз стандартът Anything Goes на английски и китайски.
Малко по-напред в бъдещето, за Милица се появява датата 2 юни, когато в Пловдив ще представи заедно с Камелия Тодорова и Рут Колева съвместната програма Ladies of Jazz.
Подробности за всички тези проекти и има ли напрежение преди концерта - чуйте от Милица Гладнишка в интервюто на Лили Големинова.Радиокафе днес се излъчва от величествения Костенски водопад . Йордан Ангелов , кмет на Община Костенец е пръв наш гост и първите му думи са за проектите, по които работи общината, без да се забравят разбира се, и предизвикателствата и решенията: "Водят ме в Копривщица, Панагюрище, рецитирам за да обича и пази България" (Петър). "Четяхме..
Разходката по ул. Георги С. Раковски започва от най-високото ѝ място, с паметника на Вазов и витошката морена, от която да гледа към любимата си планина. Наблизо е Палатата Св.София, дело на арх.Парашкеванов (1929). Там е пл.Николай Гяуров, кръстен по инициатива на Гена Димитрова, която също живее наблизо. Следва историята на Военния клуб - коя всъщност..
Веселина Узунова от ИИИ-БАН за Аспарух Лешников: "Басът на групата Роберт Биберти е завиждал и на Аспарух Лешников, и на евреите в групата. Омразата по онова време се е ширила, дори и между членовете на групата. Аспарух Лешников става плячка на Биберти. След 9 септември 1944 на Лешников не е разрешено да напусне България. Писмата му доказват..
Борис Руменов, чиито псевдоним Борю Зевзека е измислен от проф. Иван Шишманов, е легендарна фигура сред софийските интелектуалци и бохеми през първите десетилетия на ХХ век. Името му е нарицателно, и също както за проф. Александър Балабанов, за него се разказват комични и куриозни случки. Хуморът му е свеж, заразителен и незлоблив, автор е на 15..
Шри – Шри Рави Шанкар гостува отново в България – Константин Драгов и Сана Драгова: "Той е основателят на фондация "Изкуството да живееш", тя е в над 180 държави. Учителят ще има лекция с възможност за въпроси и отговори и най-вече, ще има медитация в залата (НДК - зала 1). Ще е като на концерт. Заедно ще преминем отвъд хаоса. Блаженството е..
Филмът „Гунди“ влиза в британската разпространителска мрежа – режисьорът Димитър Димитров с подробностите: "Много е важно, че филмът продължава като част от програмата на британските кина от веригата "Одеон". Тя е достъпна в сайта им и те са си направили сметка, че не само българи ще го гледат. Като студент там не съм си и мечтал, че някой ден мой..
Голямата маса: Градски дворове – Божидар Емануилов, зам.-кмет на "Оборище": "Има най-различни работилници за деца и възрастни в един от дворовете, гаражна разпродажба в друг, жива музика. Градските дворове е изчезваща среда, тези, които сме израснали в центъра ги помним. Те са мост между поколенията. Има и хора, които негодуват заради ограничения..