Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Екатерина Терзиева:

Страната ни трябва да се рекламира активно и правилно

Снимка: Slow tours/Facebook


Страната ни трябва да се рекламира активно и правилно, смята Екатерина Терзиева, която организира тематични турове в различни краища на страната. Според нея имаме огромен потенциал, но най-важното е да спрем да мислим за нея като евтина дестинация.

"Ние си имаме всичко. Имаме прекрасно море, езера, планини, реки, поле, храна и вино и трябва със самочувствие да представим този продукт на чужденците. Дали ще бъде чрез инфлуенсъри или пък журналисти, които ще с еубедят на място. Ние трябва да се насочим към нашите съседи", каза Терзиева.

Според нея бъдещето на туризма е в отношението. "Това е умението да накараш човек да се чувства специален, да се чувства крал за ден-два, да му дадеш онази емоция, с която да избяга от проблемите. Бъдещето е личното отношение към туриста", категорична е Терзиева.

 

По публикацията работи: Калина Енчева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Близо 100 000 нарушения на трудовото законодателство

Над 3 млн. лева забавени заплати са изплатени на работещите след намесата на Главната инспекция по труда за първото полугодие на 2025 г. При проверките за този период са хванати над 1700 случая на работа без трудов договор, което е най-тежката форма на недеклариран труд в страната. От инспекцията допълват, че за първите шест месеца на годината са..

публикувано на 16.07.25 в 17:30

24,3 млн. лева приходи от нощувки през май в Бургаско

333 800 са реализираните през месец май нощувки в хотели и къщи за гости  в Бургаска област, съобщават от Териториалното статистическо бюро „Югоизток“ на НСИ. Нощувките от български граждани са малко над 94 000 и се увеличават с 16%, а тези на чуждите граждани са 239 600, но намаляват с 2.3% спрямо май 2024 година. Близо 85 на сто..

публикувано на 16.07.25 в 11:48

Допълнителни автобуси пътуват до Южното Черноморие

12 допълнителни автобуси за летния сезон пътуват към Южното Черноморие от София, за Северното Черноморие не са осигурени допълнителни курсове. От БДЖ информираха, че 32 влака пътуват в двете посоки към Варна и Бургас. Най-голям към момента е интересът на хората да пътуват към морските курорти по южното Черноморие, казва изпълнителният директор на..

публикувано на 16.07.25 в 09:45

Бургас с рекламна кампания за привличане на туристи от Турция

Бургас и още три черноморски общини – Несебър, Поморие и Приморско – реализират съвместна рекламна кампания за популяризиране на Южното Черноморие сред турските туристи. Инициативата е насочена към утвърждаване на региона като достъпна и атрактивна туристическа дестинация. Кампанията е част от продължаващата стратегия на Министерството на туризма за..

публикувано на 15.07.25 в 15:00

Министър Тахов подозира картел между преработващите дървесина фирми

От днес екипи на АДФИ влизат на проверки в държавните горските предприятия в страната. Ние трябва да сме сигурни защо печеливши бизнеси, каквито бяха доскоро те вече не разполагат с достатъчно приходи, за да обезпечат дейността си. Това заяви земеделският министър Георги Тахов и допълни, че МЗХ подготвя искане до КЗК да бъде установено дали има картел..

публикувано на 15.07.25 в 12:15

БНБ: Шест възпоменателни монети ще бъдат отсечени догодина, но вече с номинал в евро

Шест възпоменателни монети ще бъдат отсечени догодина – първата година, когато България ще членува в еврозоната, става ясно от предварителната програма на БНБ. Ликът на Свети Иван Рилски ще ни гледа от възпоменателна монета с номинал 100 евро. Следващите две години трябва да излязат 11 възпоменателни монети, пише в предварителната монетна програма на..

обновено на 13.07.25 в 17:43

Турско издание популяризира Южното ни Черноморие

България е единствената чуждестранна дестинация, представена в лятното издание на турския всекидневник Milliyet – едно от най-влиятелните медийни издания в страната, информират от Министерството на туризма.  То, заедно с Националното туристическо представителство в Истанбул популяризират Южното Черноморие като предпочитано място за почивка сред турските..

публикувано на 12.07.25 в 12:55