Министерството на туризма съвместно с Областната администрация на Бургас стартира „ДългоЛятие“ – първата инициатива, която цели да удължи туристическия сезон на Южното Черноморие и да покаже, че регионът има какво да предложи и извън традиционните летни месеци.
Кампанията представя Южното Черноморие като дестинация, която съчетава морска почивка с музеи, културни и исторически обекти, дегустации на местни вина и продукти, СПА уикенди и фестивали. Богатствата на региона са достъпни и през септември, и октомври, когато условията за пътувания и преживявания са също благоприятни.
„Ще върна малко назад във времето, защото тази идея я имаме от няколко години, в която нашата цел е да рекламираме цялото Южно Черноморие. То е с най-дългата плажна ивица, с най-красивите и най-чисти морски плажове. Тази идея я споделих в средата на лятото с министъра на туризма, защото сезонът при нас не приключва в края на август, а е до края на октомври, заради топлата вода и благоприятните климатични условия за туризъм. Решихме всички фестивали, по нашето Черноморие, да бъдат включени в един рекламен продукт - в случая рекламен клип „ДългоЛятие“.
Това е началото, първата стъпка - анонсирахме го в началото на август. През зимните месеци ще включим и вътрешността на нашата област, която е сгушена между две планини.
Клипът ще бъде достъпен и на английски език, ще се разпространи и в социалните мрежи. Това е част от стратегията ни за общ туристически продукт, който да привлича още и още туристи, не само български, но и чужди.“, обясни още Владимир Крумов.
Преди месец на среща, в която участваха министърът на туризма, областният управител на област Бургас и кметовете на черноморските общини, всички участници се обединиха и начертаха заедно стратегия за реклама на туризма в региона под един общ туристически продукт.
Акцентът е поставен върху популяризирането на предимствата на Южното Черноморие, с удобните и кратки разстояния между курортите, с възможността туристите да нощуват в един град и същевременно лесно да се придвижват до съседен за ново изживяване.
Фокусът е върху богатата програма от събития през септември и октомври, които се превръщат в притегателна сила за български и чуждестранни гости.
„С кампанията показваме, че нашето море предлага много повече от класическа лятна почивка – то може да бъде преживяване, което продължава през всички сезони. Това, от своя страна допринася за стимулиране на заетостта в региона и развитие на местния туристически бизнес“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош. Той подчерта, че успешното развитие на кампанията е възможно благодарение на партньорството с местните власти и бизнеса, които вече работят за това туристите да намерят разнообразие от услуги и прояви, дори след традиционния летен пик.
С инициативата „ДългоЛятие“ Министерството на туризма потвърждава намерението си да надгражда туристическия продукт на България, като насочва вниманието към устойчиви модели на развитие и превръща Южното Черноморие в дестинация за култура, природа и събития през цялата година.
Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни хранителни стоки е установило наблюдение на КНСБ . Това обяви президентът на синдиката Пламен Димитров. От структурата потвърдиха, че стоят твърдо зад увеличението на минималната работна заплата на 1213 лева от 1 януари. Експертите са категорични, че няма връзка между повишението на..
Несебър, един по-малко известен морски скъпоценен камък в България, пълен с бели пясъчни плажове, стар град, включен в списъка на ЮНЕСКО и достъпна храна и напитки, така гласи анотацията за българския черноморки курорт в статия на вестник "Дейли имейл“, който, в сътрудничество с easyJet, го поставя начело в своята класация за най-достъпни плажни..
Създава се нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро. Това бе решено в рамките на Комитета по наблюдение на Стратегическия план за развитие на земеделието и селските райони 2023 – 2027. Тя ще е алтернатива на досегашната екосхема за биологично земеделие (селскостопански животни) и ще бъде с тригодишен ангажимент, съобщи..
Регионална бизнес конференция „Икономическо партньорство и развитие на бизнеса в регион Бургас“ ще събере представители на институции, бизнес организации и международни компании в Бургас. Форумът ще се проведе на 18 септември от 16:00 ч. в Експо център „Флора“ и се организира от Община Бургас и Лидер.БГ под патронажа на кмета Димитър Николов, който ще..
Министерството на земеделието и храните започва подготовката за изграждане на мрежа от наземни генератор и, използващи сребърен йодид за борба с градушките. Пилотната площадка ще бъде в Карнобат. Предстои газовата инсталация да бъде одобрена от националните контролни институции и да служи като модел за следващите площадки. Новата..
В Бургас премиерът Росен Желязков, министърът на финансите Теменужка Петкова, управителят на БНБ Димитър Радев и други министри, ръководители и експерти на институции, както и лидери на синдикати ще дадат старт на Национална информационна кампания за въвеждане на еврото. В срещата ще участват още представители на Комисията за защита на потребителите,..
Митнически служители от Териториална дирекция Митница Бургас задържаха 30 000 дъвки от Китай с обозначения на защитена марка. Артикулите са иззети за нарушени права върху интелектуалната собственост. Те са открити при проверка на морски контейнер със захарни изделия, внос за България. След извършен анализ на риска, контейнерът е бил селектиран за..
Регионална бизнес конференция „Икономическо партньорство и развитие на бизнеса в регион Бургас“ ще събере представители на институции, бизнес организации и..
Министерството на земеделието и храните започва подготовката за изграждане на мрежа от наземни генератор и, използващи сребърен йодид за борба с..
Създава се нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро. Това бе решено в рамките на Комитета по наблюдение на Стратегическия план..