Вече възстановихме движението по десета трамвайна линия до "Хладилника". Също възстановихме и пета трамвайна линия до "Княжево". Там имаше проблем. Върху трамвайната линия имаше аварирал лек автомобил. В централната част се пооттече малко водата. Надлез "Надежда" и около банята имаше проблеми. Водата беше някъде около трийсетина сантиметра. Вече се движим. Трамваите се движат малко по-бавничко. Сега проблемът е само по "Константин Величков" и той не толкова да ни пречи времето, а леките автомобили, които се движат върху трамвайната линия. Колегите се оплакват, че по "Цариградско шосе" е същото. Молбата ми е към всички, които се движат в момента, да бъдат така добри поне по буслентите по големите булеварди да не се движат с леките автомобили, защото това допълнително ни затруднява. Сега опашката е до разклона за алея "Яворов". Върху обособеното трасе, по което трябва да се движат автобусите има поне 100 коли. Знаем, че заради времето се натрупаха такива големи опашки. Всички сме изнервени, но да бъдат така добри всички участници в движението да спазват правилата и да не се движат върху трамвайните трасета и върху обособените трасета, защото това допълнително затруднява градския транспорт. Водата е някъде десетина сантиметра под моста на "Въздишките". Там се събира най-много вода, но се оттича водата. Не е толкова страшно. Създава се организация. Непрекъснато има дежурни екипи, обаче допълнителните субективни фактори - това е движението и съзнанието на участниците в движението в столицата, каза Атанасов.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..