Министерството на туризма обяви нов конкурс за нова концепция за туристическо лого на България, но в разработването му няма да бъдат инвестирани средства. Срещу възнаграждение до 10 000 лева спечелилият участник ще бъде поканен да разработи ръководството за изполване на логото.
Конкурсът трябва да доразвие бранд стратегията на България и да допринесе за нейната устойчивост при изпълнение на европейския проект, който приключи през 2013 година. Тогава разработеното туристическо лого не получи обществена подкрепа и не беше възприето като официален туристически символ на България. Останалите дейности по проекта се използват и към момента - това са бранд стратегията, извършените анализи, авторската музика, слоганът „Открий и сподели“.Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..