Министерството на туризма започва кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. В рамките на кампанията ще се представят и рекламират 50 малко известни у нас български туристически обекти.
Болшинството български граждани предпочитат да почиват в страната, но нямат достатъчно информация за различните обекти и за това как могат да прекарат свободното си време, показва социологическо проучване. Според министъра на туризма Николина Ангелкова ако българските граждани предпочетат почивка в страната, може да се компенсира спадът на руски и украински туристи. Комуникационната кампания, която ще рекламира обектите, цели да насърчи пътуванията на българите. Тя се провежда по проект, финансиран от оперативна програма "Регионално развитие", на стойност един милион и 900 хиляди лева. Договорът е подписан през октомври миналата година и трябва да бъде завършен за десет месеца.
Тези 50 малко познати обекта са били избрани на база на предходен проект, финансиран по оперативната програма, и до техния избор се е стигнало на база на направените предложения от общините, както и социализацията на тези обекти, включително и какви са съпътстващите активности, които могат да се извършват, след като сме посетили мястото, коментира министър Ангелкова.
За всеки един от обектите е предвидено заснемането на рекламен клип, който ще се излъчва по три национални телевизии. Предвижда се публикуване на материали в печатните издания. Рекламното послание на клипа за обектите гласи: Красотите на България са скрити пред очите ни.
Информация за малко известните 50 обекта ще може да бъде намерена в интернет сайт, където посетителите ще могат да публикуват и свои коментари.
Електронна поща:
reporter@bnr.bgАдрес:
София, ПК 1040,