Пропадна създаването на най-голямата рекламна група в света

Снимка: ЕПА/БГНЕС

Сливането на американският рекламен холдинг „Omnicom Group” и френският „Publicis Groupe”  бе отменено, заявиха вчера официални представители на двете компании. Предполагаше се, че сделката щеше да доведе до създаването на корпорация, чиято пазарна капитализация би възлизала на цели 35,1 млрд. щатски долара.

По неофициална информация, част от неразбирателството довело до провала на сливането е кои представители на двата холдинга да заемат ръководни постове в управлението на новата компания.

Планираше се новата компания „Publicis Omnicom Group” да се превърне в най-крупната рекламна корпорация, оставяйки зад себе си британската “WWP”, собствеността да бъде разделена на равни части, между собствениците на двата участващи в сливането холдинга.

Според ръководителя на „Omnicom” Джон Рен редица причини са довели до провала на амбициозното начинание, сред които невъзможността да се постигнат договорености по ред важни въпроси. Междувременно, изпълнителният директор на „Publicis Groupe” Морис Леви обяви, че решението за прекратяване на процеса по сливането е било нелеко, но необходимо.

Бул Тренд Трейдър




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
ВИЖТЕ ОЩЕ

Стагнация на потребителските разходи в САЩ през август

След четири поредни месеца на растеж, през август потребителските разходи в САЩ останаха без промяна спрямо юли, което е сигнал за известна предпазливост сред американските домакинства на фона на все още слабия растеж на водещата световна икономика. Личните доходи в САЩ, включващи доходи от заплата и от други източници, нараснаха очаквано..

публикувано на 30.09.16 в 15:59

По-добро от очакваното представяне на британската икономика в месеците преди Brexit

Икономиката на Великобритания се представи изненадващо добре преди референдума на 23-ти юни за бъдещето на страната във или извън ЕС, нараствайки през второто тримесечие с по-солидно от предишните оценки темпо и спрямо това в началото на годината, показва окончателна оценка на британската статистика ONS. Брутният вътрешен продукт на..

публикувано на 30.09.16 в 13:55

Спад на безработицата в България до близо 7-годишно дъно при нейна стабилизация в целия ЕС

Безработицата в 28-те страни - членки на Европейския съюз стабилизира през август за четвърти пореден месец в 7-годишно дъно от 8,6%, като в същото време безработицата в България отбеляза понижение до 7,7%, достигайки най-ниско ниво от октомври 2009-а година, показват последните данни на Евростат. Безработицата в ЕС остана през август на..

публикувано на 30.09.16 в 13:05

Ускоряване на инфлацията в еврозоната през септември до близо двугодишен връх от 0,4 на сто

Инфлацията в еврозоната се ускори през септември до най-високо ниво от близо две години насам, но все още остава далеч под целевото ниво на Европейската централна банка, показват предварителни данни на Евростат. Индексът на потребителски цени (CPI) в 19-те страни-членки на единния валутен блок се повиши очаквано през септември с 0,4% на..

публикувано на 30.09.16 в 12:27

Поредно понижение на производствените цени в България през август

Производствените цени в България се понижават през август спрямо месец по-рано и бележат пореден спад на годишна база, показват данни на Националния статистически институт. Общият индекс на цените на производител в България (PPI индекс) намалява с 0,3% спрямо юли, когато се понижиха с 0,2 на сто. Понижение на цените се наблюдава в добивната..

публикувано на 30.09.16 в 12:10