Що е то приобщаващо образование и каква е философията му; как то би се отразило на децата със специални образователни потребности и техните родители; как то е залегнало в Законопроекта за предучилищното и училищното образование и има ли опасност под това име да се прикрие понапудрената и леко прекроена стара образователна система; има ли примери за такова образование в България – за всичко това разговаряхме в предаването „Познати и непознати“ от 30 март 2015 г.
В разговора участваха Стефан Йорданов от Центъра за приобщаващо образование, Еми Траханарова, майка на 2 деца със специални образователни потребности и Милена Николова, програмен координатор „Образование“ в Националната мрежа за децата.
Още от началото на света водата се върти в безкраен кръговрат. Понеже е добър разтворител, тя неизменно понася след себе си всякакви химически вещества и минерали наред с микроорганизми, твърди частици и още редица други примеси, с които влиза в досег по пътя си. Затова и съставът на водата навсякъде е различен. Огромният проблем настъпва..
" Най-уязвимите области в България, с най-високи енергийни нужди и най-много проблеми от гледна точка на социалната уязвимост са София област, Разград,..
Не подкрепяме и трите бюджета, заяви пред БНР инж. Иоанис Партениотис - вицепрезидент на КТ "Подкрепа". На НСТС вчера всички социални партньори..
"Възраждане" фактически загубиха политическия дебат за еврото, но с агресията показаха несъстоятелност и неадекватност. Това каза пред БНР доц...