Целта била с билет да се пътува случайно, еднократно, а да се поощрят хората да ползват абонаментни карти за многократно пътуване - те няма да променят досегашните си цени.
Веднага след представената информация от ръководството на Центъра за градска мобилност започнаха дискусии сред граждани, общински съветници и експерти.
Днес предложението за икономическа рамка на обществения транспорт в Столичната община за т.г. (от което зависи и бъдещото поскъпване на билетчето) спешно бе добавено като последна допълнително точка в дневния ред на Постоянната комисия по финанси и бюджет.
Преди нейното заседание коментар за Радио София даде Калоян Паргов - председател на групата общински съветници от БСП и зам.-председател на 2 комисии - по транспорт и туризъм, и по финанси и бюджет. Чуйте.
Според общинския съветник тикет системата много би помогнала за организация, анализ и следене на потока в столичния обществен транспорт и ще улесни гражданите с алтернативите, които ще даде за пътуване. За съжаление - в близките 2 години това едва ли ще стане…
Новите карти - за метро+наземна линия (43 лв.), както и 3-дневните (за всички линии, 10 лв.) най-вероятно ще бъдат въведени от 1 юни т.г.
Предложението за новите цени вече влезе в ресорните комисии на Столичния общински съвет за обсъждане и скоро ще чакаме решение и гласуване.
Постоянната комисия по транспорт и туризъм в Столичния общински съвет трябва да е трибуната, на която се обсъжда поскъпването на цената на билетчето за градски транспорт. До сега обаче наблюдаваме липса на подход за разискване на конкретното..
Шести блок на АЕЦ "Козлодуй" спира за планов годишен ремонт . Блокът има проблем с един от парогенераторите. Предвиждат се мерки да се установи какъв..
Има притеснение не само сред българските земеделци, но и сред европейските във връзка с общата селскостопанска политика. Това заяви пред БНР..