Целта била с билет да се пътува случайно, еднократно, а да се поощрят хората да ползват абонаментни карти за многократно пътуване - те няма да променят досегашните си цени.
Веднага след представената информация от ръководството на Центъра за градска мобилност започнаха дискусии сред граждани, общински съветници и експерти.
Днес предложението за икономическа рамка на обществения транспорт в Столичната община за т.г. (от което зависи и бъдещото поскъпване на билетчето) спешно бе добавено като последна допълнително точка в дневния ред на Постоянната комисия по финанси и бюджет.
Преди нейното заседание коментар за Радио София даде Калоян Паргов - председател на групата общински съветници от БСП и зам.-председател на 2 комисии - по транспорт и туризъм, и по финанси и бюджет. Чуйте.
Според общинския съветник тикет системата много би помогнала за организация, анализ и следене на потока в столичния обществен транспорт и ще улесни гражданите с алтернативите, които ще даде за пътуване. За съжаление - в близките 2 години това едва ли ще стане…
Новите карти - за метро+наземна линия (43 лв.), както и 3-дневните (за всички линии, 10 лв.) най-вероятно ще бъдат въведени от 1 юни т.г.
Предложението за новите цени вече влезе в ресорните комисии на Столичния общински съвет за обсъждане и скоро ще чакаме решение и гласуване.
Постоянната комисия по транспорт и туризъм в Столичния общински съвет трябва да е трибуната, на която се обсъжда поскъпването на цената на билетчето за градски транспорт. До сега обаче наблюдаваме липса на подход за разискване на конкретното..
"Без да се пипат данъци, няма как да се запълни дупката в бюджета. Няма как да се влезе в 3% дефицит, без да се наложат непопулярни мерки "...
Мария Тенева – директор на дирекция ''Сигурност'' в Столична община сподели за БНР: "В момента всички сили на пожарната, на полицията и 3 екипа..
Трябва да си мъж и то издръжлив мъж, условията в тези страни като Йемен не предполагат масирано присъствие на жени , сподели бившият и последен..