Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Дигитален маркетинг – не средство, а необходимост

Любомир Кабакчиев за първи път се запознава с дигиталния маркетинг, когато започва собствен онлайн бизнес. Тогава той не разбира защо продуктите му са качествени, сайтът има последователи, но въпреки всичко е на път да фалира заради липса на клиенти. Любомир започва да се интересува от дигиталeн маркетинг и изгражда нова стратегия за своя магазин. Така бизнесът му се разраства и приходите се увеличават до три пъти. А Любомир решава да сподели опита си с други хора и създава дигитална агенция за маркетинг реклама.
Според Любомир е невъзможно бизнесът да не бъде в интернет пространтсвото: Българите прекарват между два и три часа ежедневно в социалните мрежи. Ако бизнесът не е там, той губи много голяма аудитория от потенциални клиенти.
Тъй като дигиталните канали се разрастват, развиват и променят бързо, стратегията на този вид маркетинг също трябва да променя средствата си. Това е едно от предизвикателствата пред всеки, който е решил да популяризира продукцията си по този начин.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Илюстративна снимка

Интензивен дъжд наводни къщи и дворове в Монтана. Евакуираха жители с лодка

Обилните валежи от нощта предизвикаха и наводнения в Монтана, където са паднали над 70 литра на квадратен метър дъжд. Евакуирани с лодка са били жители на монтанския квартал "Кошарник". Интензивният дъжд наводни къщи и дворове в Монтана. Най-вече в кварталите “Мала Кутловица“, “Изгрев“, а в кв. “Кошарник“ са евакуирани хора, съобщи..

публикувано на 25.06.23 в 12:29