Петнадесет процента от брутния вътрешен продукт на страната ни се осигурява от транспортните фирми. Те са над 12 500. Дават заплати на 120 000 души. Почти половината от тези шофьори карат в чужбина. Но като български служители. Много скоро повечето от тях могат да напуснат България и да станат наемници в Европа. Ако управляващите не направят и днешните си обещания у нас реални действия зад граница. Не само в неангажиращи разговори с моментни политици, а в документирани последици с конкретни взаимни задължения. Френският президент, който стана държавен глава панически подпиран, най-леко казано, от уплашена стара Европа, внесе преди време пакет от мерки, които целят да унищожат конкуренцията на новите страни в Евросъюза в областта на транспорта. Обяснимо. Най-голямата фирма в бранша е покрай Сена. Макроновите промени включват и отнемане на правото на работещите в нашите фирми да почиват където искат, както искат, да пазят товара си и т. н. Предложенията на Париж се променяха три пъти, докато за някои от тях се закачиха Германия, Австрия и Италия.
Обилните валежи от нощта предизвикаха и наводнения в Монтана, където са паднали над 70 литра на квадратен метър дъжд. Евакуирани с лодка са били жители на монтанския квартал "Кошарник". Интензивният дъжд наводни къщи и дворове в Монтана. Най-вече в кварталите “Мала Кутловица“, “Изгрев“, а в кв. “Кошарник“ са евакуирани хора, съобщи..
" Най-уязвимите области в България, с най-високи енергийни нужди и най-много проблеми от гледна точка на социалната уязвимост са София област, Разград,..
Не подкрепяме и трите бюджета, заяви пред БНР инж. Иоанис Партениотис - вицепрезидент на КТ "Подкрепа". На НСТС вчера всички социални партньори..
"Възраждане" фактически загубиха политическия дебат за еврото, но с агресията показаха несъстоятелност и неадекватност. Това каза пред БНР доц...