Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Още израелски заложници бяха освободени от Ивицата Газа

Шестима израелски заложници бяха освободени днес от Ивицата Газа, след като Израел потвърди, че палестинската организация "Хамас" е предала снощи тленните останки на една от заложничките Шири Бибас. С вече характерната за "Хамас" церемония в Нусейрат бяха предадени на Червения кръст  Елия Коен, Омер Шем и Омер Венкерт - и тримата на възраст..

публикувано на 22.02.25 в 14:47
Огнян Минчев

Огнян Минчев: Европа може да е първата жертва на новата доктрина на САЩ

Приключва международната система, която бе учредена в края на Втората световна война, чийто резултат беше ядреният чадър, който Америка осигуряваше на Европа в реалностите на Студената война и на глобализацията. Америка се оттегля.  Не е акт на национализъм, а на нов тип националистически империализъм .  Европа е сама  и трябва да помисли как да..

публикувано на 22.02.25 в 14:17

Напрежение на протеста на "Възраждане", има пострадали

Участниците в протеста, организиран от партия "Възраждане", срещу въвеждането на еврото се насочиха с шествие към сградата на представителството на Европейската комисия в София. Стигна се до напрежение, след като протестиращите хвърлиха боя и се опитаха да подпалят вратата на сградата. Огънят беше потушен. Има пострадали полицаи. Има и..

публикувано на 22.02.25 в 14:11

Става ли по-опасно пътуването със самолет?

След самолетната катастрофа в Торонто тази седмица, третата голяма от началото на годината в Северна Америка, все повече хора започнаха да се питат безопасно ли е да се пътува със самолет? На 17 феврурари самолет на Делта еърлайнс с 80 души на борда се разби при кацане в Торонто. За щастие катастрофата се размина без жертви. Необичайното в случая..

публикувано на 22.02.25 в 14:05
Изглед от остров Санторини.

Леко е намаляла сеизмичната активност на Санторини

Все още, обаче е неясно развитието на трусовете. Някои жители се върнаха, въпреки риска от земетресения. В последното денонощие трусовете на Санторини не надвишават 4-та степен по Рихтер, съобщава екипът от специалисти, който следи сеизмичната активност. Намален е броят на земетресенията, но все още не могат да се дадат прогнози за..

публикувано на 22.02.25 в 13:50
Антон Хекимян

Хекимян за ремонта на столичната ул. "Опълченска": Бухалката на Терзиев

Общинските съветници от ГЕРБ-СДС ще предложат създаване на специална работна група в СОС, която да извърши обследване на ремонта на ул. "Опълченска", който вчера беше спрян от ДНСК. Това обяви Антон Хекимян, председател на групата на ГЕРБ-СДС. По думите му в тази работна група трябва да бъдат включени и експерти от Държавната агенция за безопасност..

публикувано на 22.02.25 в 13:48

Поход по повод Световния ден на редките болести се проведе в София

Държавата да изработи Национален план за хората на редки болести настояха за пореден път близки на пациенти, страдащи от такива заболявания. Те организираха в София поход по повод Световния ден на редките болести. В похода се включиха близки и пациенти с редки заболявания, както и такива, които ежедневно полагат усилия и грижи, за да..

публикувано на 22.02.25 в 13:31