Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. В инициативата до момента са се включили 62 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи – Дирекция Пътна полиция.
Тази година, уроците бяха в хибриден формат - мултимедийни уроци и практически обучения с полицай. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ заедно с мечето TEDI посетиха училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе. Под формата на игра те показваха на децата най-често допусканите грешки на и около пътното платно и заедно намираха правилния и безопасен път.
Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно и целогодишно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него са представени трите роли на децата, като участници в движението по пътищата – пешеходци, пътници и водачи. Така учениците от началните класове могат да усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Урокът включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.
„Много се радваме от позитивната обратна връзка, която получаваме за кампанията от учителите, родителите и децата, преминали през обученията. С нас се свързаха много директорикакто на училища, така и на детски градини, които имат желание да се включат в кампанията през следващата година и мечето TEDI да гостува и при тях. Това ни дава уверението, че всичко, което правим с тази кампанията е полезно за обществото и оказва доро влияние на формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър за марката TEDI в „Тимбарк България“.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
Българският дарителски форум отчита 10-11% ръст на даренията от компании, фондации и индивидуални дарители за 2023 г. спрямо предходната 2022-ра. За първи път за последните 10 години има ръст в обема дарени средства за година, в която няма силно изразени кризи, сочи годишният анализ на дарителството. "Очаквахме лек спад в дарителската..
България е спокойна, стабилна и сигурна дестинация и това прави страната ни привлекателна за туристите . Това каза заместник-министърът на туризма Павлин Петров, който пристигна в Бургас за участие в конференция за развитието на устойчив туризъм. По данни на Националния статистически институт периодът януари - септември 2024 година е с..
" Антиарабско насилие и расизъм се толерира, а на насилието срещу израелците се реагира силно и се представя като антисемитизъм ". Това коментира пред БНР проф. Албена Азманова – преподавател по политически науки в London City University. И обясни тезата си: "Атаките срещу израелските футболни фенове в Амстердам предизвикаха много силна..
Комисията за прякото участие на гражданите трябва да бъде една от приоритетните комисии в Народното събрание. Това мнение изказа пред БНР Мирослав Цеков от Форум "Гражданско участие". "Обединението от граждански организации, което застава зад отвореното писмо, вярваме, че неизменна част от функционирането на една демократична държава е..
Хиляди деца у нас остават без равен достъп до двамата си родители след тяхната раздяла . Това е един от мотивите, с които Фондация "За споделено родителство" настоява за законови промени по темата. "Много е важно България да има закон за оборима презумпция за споделено родителство . Това ще намали конфликта между двамата воюващи родители в..
Тази вечер Симеон Сакскобургготски ще бъде гост на видеоподкаста на Българското национално радио "Говори…" Епизодът ще бъде излъчен на сайта на Радиото от 20.30 часа и може да се гледа още в БНР Подкасти в YouTube . "Повече от 2 месеца водихме преговори с неговия адютант Явор Кирилов. Когато му разказахме каква е идеята на подкаста, той я..
Таксиметрови асоциации изпратиха отворено писмо до президента, министър-председателя и лидерите на партии и коалиции в 51-вото Народно събрание. То е по повод застрахователната премия на задължителната застраховка "Гражданска отговорност" за таксиметровите автомобили. Сезирани са и регулаторните комисии. Таксиметровите шофьори дават 15 дни на властта..
" Няма съмнение, че е крайно време да има правителство, но няма съмнение също така, че няма как да се получи. Системата е изчерпана ". Това заяви..
Държавният глава коментира всички тези теми след конституционната клетва на трима нови магистрати, които влизат в обновения Конституционен съд,..
В икономиката 2+2 не винаги прави 4, а когато става дума за данъци и осигуровки, най-вероятно 2+2=3,5 и сметките на Министерството на финансите да се..