Към „Монахинята 2“, „Убийствен пъзел X”, „Екзорсистът: Вярващият“ и „Призраци във Венеция“ сега се присъединява и „Нощна смяна във Фреди“. Дали заради празника на Вси Светии или просто защото есента се смята за времето на мистериите, хорърите определено превзеха бокс офиса. И повечето продуценти се оказаха прави – филмите наистина им докараха завидни печалби.
„Монахинята 2“ например изкара над 260 милиона долара при бюджет от едва 30 милиона.
С подобна надежда е и екипът създал „Нощна смяна във Фреди“. Един филм, базиран на популярна хорър видеоигра, появила се през 2014-та. Почти десет години след излизането си „Нощна смяна във Фреди“ има огромна фенска маса, която от доста време очакваше да види филм по хорър сюжета. До тази година, от играта са продадени над 33 милиона копия по света. Страховитата й история се развива на фона на изоставена пицария, която, през 80-те, е била известна като любимо място за забавление за малки и големи. Играчът влиза в ролята на пазач на обекта – задачата е да оцелееш в неравна битка с ужасяващите обитатели на пицарията – четири аниматронни кукли, които някога са били емблеми на мястото. Мечока Фреди, заека Бони, пилето Чика и лисицата Фокси са симпатична банда роботизирани герои, които уж само пеят и свирят...
Във филма с тяхната уродлива представа за забавление, ще трябва да се сблъска Майк – млад мъж, преживял жестока травма в детството си, който, освен с този товар, трябва да се грижи за малката си сестра. Положението става нетърпимо, когато техен роднина заплашва да отнеме попечителството над сестра му и да ги раздели. След среща с кариерен консултант, става ясно, че пред Майк има една единствена възможност – за да запази семейството си, трябва да приеме позицията на нощен пазач в изоставено заведение от типа пицария с видеоигри. Работа, която изглежда лесна. Но той дори не предполага, че в средата на нощта, из коридорите на обгърнатия в паяжини и прах обект, бродят неговите страховити обитатели. В търсене на следващата си жертва.
Режисьор на филма е Ема Тами. Продуцент е хорър легендата Джейсън Блум, заедно със Скот Каутон. В резюмето на Блум са десетки любими заглавия в жанра на ужасите като – „Меган“, новите версии на „Хелоуин“ и „Невидимият човек“, „Паранормална активност“ и много, много други. Той има нюх за успешни хорър истории, но успява ли да ни стресне и този път?
Ще ви отговоря, след като разкажа за главния актьор в продукцията. А това е Джош Хътчърсън, който сме гледали в „Игрите на глада“, „Мост до Терабития“ и „Пътуване до центъра на Земята“. Джош е харизматичен и талантлив актьор и този път доказва, че не е просто още един „екшън персонаж“. Той добавя към своя герой много характер, работейки с психологията на един ранен от миналото млад човек, който все още търси лек за най-голямата болка в живота си. Ето защо „Нощна смяна във Фреди“ не се простира само в рамките на хорър жанра. Филмът е и история за травмите и начините, по които един човек се опитва да се справи с тях. Макар и света често да е по-коварен, отколкото е нужно.
Роля във филма поема и Матю Лилард, когото познаваме от една от най-успешните хорър поредици „Писък“. Почитателите й ще бъдат особено доволни от неговия персонаж.
Истинските звезди обаче са именно аниматронните кукли. Едни от най-силните моменти във филма са когато ги виждаме в действие. Макар и на мен да ми се стори, че не са използвани достатъчно и ролята им във филма е доста орязана, много фенове на видеоиграта останаха доволни от адаптацията.
Дали обаче филмът е страшен? По-скоро не. Историята е интересна, атмосферата е мрачна. Ужасите обаче са сведени на такова ниво, че едва ли ще впечатлят някой запален фен на хорър жанра. Което пък прави „Нощна смяна във Фреди“ доста добро предложение за онези зрители, които по-плахо пристъпват към ужасите. Именно тази причина прави филмът добро предложение за последните дни на октомври – време, в което вещици, гоблини, вампири и, да, аниматронни кукли, бродят по улиците и предлагат сделка – няма да ти кроя номер, ако ми дадеш бонбон.
13-о издание на Фестивала на комедийния и сатиричния спектакъл се провежда в Габрово и съвсем в духа на града на хумора разсмива публиката, а и съседите, които гостуват на театралните вечери. Девет са заглавията в афиша на събитието, на което БНР е медиен партньор. Оценяват ги професионалисти, които на официална церемония утре вечер ще..
Националните награди за театрални постижения в областта на хумора и сатирата "Златен кукерикон" ще бъдат връчени тази вечер на церемония в Сатиричния театър. Отличия ще бъдат раздадени в пет категории. Призът за цялостно творчество на името на Георги Калоянчев е присъден на актрисата Мая Новоселска. Наградите "Златен кукерикон" ще бъдат..
Писателят и издателя Георги Гроздев представи пред БНР най-новата си книга "Приключения с Балканска библиотека". В нея е събрана неговата работа, неговите успехи в продължение на толкова много години. Откъде да започнем? "Книгата е посветена на нашите съмишленици от България и Балканите с благодарност. Макар да съм автор, съм и съставител,..
"Това ми е първата номинация. Бях изненадана от наградата "Икар", обясни пред БНР актрисата Биляна Георгиева. Тя получи Награда за поддържаща женска роля в спектакъла "XXL". Георгиева разказа в предаването "Хоризонт за вас", че утвърждаването в театралните среди при нея не се е получило лесно. "Нещата започнаха да потеглят трудно и..
Преди 20 години, на големия християнски празник Благовещение отваря врати музеят на ул. "Якубица" – последният дом на композитора Панчо Владигеров. В своето завещание от 29 октомври 1976 година, той изразява желанието си мястото да бъде превърнато в музей, където да се съхраняват неговите творби, лични вещи и целият му архив. Изпълнението на волята на..
На 24 март, при възторжен прием от страна на публиката и музикалната критика, се състоя най-новата премиера във Виенската Щатсопер – "Йоланта" от Пьотр Илич Чайковски. Автор на либретото на тази последна творба на композитора е неговият брат Модест Чайковски, а съдържанието е по пиесата "Дъщерята на крал Рене" от датския поет Хайнрих Херц...
Всяка пролет, вече 14 години, в София се събират любители на пианото, които искат да се изявят на сцена, въпреки че не са избрали музиката за своя професия. Конкурсът Vivapiano, организиран по инициатива на пианистката и клавирен педагог проф. Даниела Дикова, им дава шанс, а състезанието постепенно се превръща в среща на съмишленици. 14-ото издание..
Голяма част от поддръжниците ни желаят реално нашето участие във властта и категорично заявяваме, че за това, което сме се споразумели, че всички..