Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври, беше с открит урок в столичното 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“.В него първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция“. Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.
В инициативата до момента са се включили 65 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата, а нейни организатори за пета поредна година са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Ежегодно инициативата се случва в хибриден формат, като практическите обучения от представители на Главна дирекция „Национална полиция“ се провеждат в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
Освен откритите уроци, организаторите са създали и иновативен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/, който да бъде използван безплатно от всички български училища. Така децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници, за да научат какво е правилното поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил или управление на велосипеди и тротинетки. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.
“Като родител, аз самата оценявам колко е важно достатъчно рано да научим децата си на основните правила за пътна безопасност. Затова се гордея, че в Тимбарк България здравето и безопасността на децата на България е ангажимент не само на всеки отделен служител, но на цялата компания. Пет поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, като целим на достъпен за децата език, по забавен и интерактивен начин да помогнем за формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно. Щастливи сме, че кампанията набира все по-голяма популярност и одобрение от деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения, които ще пазят не само своя, но и чуждия живот на пътя“, сподели Лора Величкова, бранд мениджър на TEDI в Тимбарк България.
За TEDI
Детските нектари, сокове, напитки и мусове TEDI са сред най-предпочитаните, както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
Над 900 души от цялата страна вече са заявили участие във входящо обучение и въведение в приложното образование, с което на 16 септември започва второто издание на приложната програма за нови учители в Академия "Синдео". Програмата е насочена към хора с висше образование, които искат да се развиват като учители. "Синдео" е академия, която..
Сътрудничество с индустрията у нас и много повече пари за отбрана ще трябва да защитават и ресорното министерство, и правителството след лятната ваканция. България пое ангажимента през пролетта да вдигне процента за отбрана от 2,09 до 3,5 от брутния вътрешен продукт в следващите 10 години . Поиска и милиарди заеми за нови способности. 18..
Правителството одобри създаването на държавно дружество „Магазин за хората“. Целта е осигуряване на достъпни български стоки, уточняват от правителствената пресслужба. Идеята за създаването на верига магазини за храни, които да предлагат евтини български продукти, беше лансирана в началото на годината от лидера на ДПС-Ново начало Делян..
Два месеца след като беше представена публично, интерактивната карта "Черна писта" – разработена от 18-годишния Мартин Атанасов – е била посетена от над 300 000 души, а в пиковите дни средно 70-80 хиляди души са влизали в нея. Платформата визуализира повече от 177 000 пътнотранспортни произшествия, регистрирани от 2021 г. насам, и показа как..
"Вече дарихме една пожарна кола в Хисаря и тя е участвала в гасенето на над 30 пожара. В момента сме в процес на закупуване на втора и на трета. Едната ще отиде в Пловдив, другата – вероятно в Тополовград". Това разказа пред БНР Никола Рахнев, създател на доброволческата инициатива Гората.бг. "Когато държавата не е достатъчно активна,..
Приемането на България и Румъния в Шенген не увеличи броя на туристите в Северна Гърция. Причината е във високите цени, а не в границите, коментират от туристическите агенции. Не се потвърдиха очакванията на гръцките хотелиери в Северна Гърция, че отворените граници с България ще увеличат туристите това лято. Статистиката за юли показва, че..
Утре стартира 11-ият сезон на "Зелени библиотеки" в парковете на София. Началото е от парк "Гео Милев". "Има подготвена богата музикално-културна програма. Читателите ще имат възможност да се срещнат с известни български автори", посочи пред БНР д-р Светослава Тончева - ръководител направление "Библиотечни колекции" към Столичната библиотека...
Падане заради интоксикация е най-вероятната причина за смъртта на 39-годишния бивш треньор по тенис, чието тяло беше намерено до един от входовете на..
Какво знаят столичани за Амфитеатъра на Сердика може да чуете в анкетата на Виолета Борисова.
Трябва да се дадат повече възможности за качествено образование по математика в средните училища . Това заяви пред БНР Тодор Тодоров, част от..