Проблемът наистина е актуален. Той, всъщност, дава отговор и на един въпрос, който често ни измъчва - четат и пишат ли българските ученици? Отговорът очевидно е положителен - четат и пишат по не най-добрия начин и очевидно предизвикателството, пред което всички ние сме изправени, са модерните технологии, защото те четат и пишат преди всичко в социалните мрежи.
Ева Борисова от Асоциация "Родители" посочи:
Много работим с професор Боян Вълчев от Софийския университет, за да предизвикаме министерството за това да премести граматиката във високата възрастова група, тъй като от първи до четвърти клас това е прекалено абстрактно знание, за което децата не са готови.
Забавното лятно четене тази година стартира с национална кръгла маса за грамотността на българските деца. Форумът се фокусира върху най-наболелите проблеми, свързани с грамотността на децата, и намирането на начини за тяхното решаване. Кампанията се базира на реално измерими резултати от онлайн читателски дневник. Всяко дете попълва информация за книжките, които е прочело. Различни събития се провеждат в цялата страна за анонсиране и подкрепа на инициативата, а в края на кампанията се обявява победител, избран сред децата, прочели най-много книжки.
Какви грешки бяха направени по време на кампанията за влизането ни в еврозоната, как дезинформацията създаде страхове в обществото , какво ни..
Какво се случва с кмета на Варна и България, коментира в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" Спас Спасов , кореспондент на "Дневник" във Варна...
Колко видимо може да бъде невидимото и възможно ли е да имаме очи и сетива за него? На 13 юли от 19.00 часа в Габровския драматичен театър "Рачо..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg