Габриела Руменова от Комисията за защита на потребителите каза, че в предпразничните дни има инспектори в цялата страна, които да реагират на налагаща се незабавно реакция при оплакване от потребители.
След празниците, най-често оплакванията са свързани с рекламации. Обажданията след последните няколко празнични дни най-често бяха за връщане на купена вече стока. Все по-рядко се обръщат към нас потребителите, недоволни от туристически услуги. Около Великден хората сякаш се оринетират към покупки предимно на хранителни продукти. Сигналите биха засягали по-скоро Агенцията за безопасност на храните, но дори и да ни потърсят нас, ние ще реагираме.
Интервюто на Борислава Борисова с експерта Габриела Руменова можете да чуете в звуковия файл.
На 14 януари т.г. вътрешният, към тази дата, служебен министър Атанас Илков, се срещна със своя турски колега в Истанбул, за да бъде направен анализ и..
В рубриката "Въпреки мрежата" Георги Марчев , журналист, работил като проверител на факти (факт-чекър), разказва как се проверяват факти и твърдения,..
"Сякаш все повече ми се мълчи", казва Станислава Станоева в интервю на Антония Апостолова с нея. Вероятно желанието да не говори е част от нещата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg