След проведено сред участници и гости на фестивала проучване за нагласите тази година „София диша“ ще зарадва почитателите си с нов сезонен модел – всяка неделя ще работят пет различни тематични зони. Това са творческа зона за културни прояви, спортна зона, базарна зона с участници от културно-творческите индустрии, детска зона с творчески и креативни занимания за деца и релакс зона с различни храни и напитки. Стоян Зиков обеща посетителите да могат лесно да се ориентират в програмата.
Една от инициативите на започващия Фестивал за градска култура "София диша" е кампанията "Дай на кирилица". Графични дизайнери ще насърчават писането в интернет на кирилската азбука, а не на латиница, придружена с цифри.
Събитието е част от културния календар на Столичната община, като тази година в партньорската мрежа с е включват както Летище София, така и Министерството на външните работи.
Фондация за хуманитарни и социални изследвания – София (ФХСИ) излезе с новия брой 7 на Бюлетина "Антидемократичната пропаганда в България онлайн". Как..
Своята кариера на художник-карикатурист, а и на "пописващ" пародии и смешки Димитър Чорбаджийски-Чудомир разгръща първоначално най-пълно във в...
Столичната галерия за модерно градско изкуство "Риволи" кани публиката на пътуване в сърцето на Португалия с поредната си изложба на водещи съвременни..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg