От Института за пътна безопасност започнаха независимо разследване. Те твърдят, че пътят, на който стана автобусната катастрофа, е ремонтиран некачествено, а мантинелата е слаба.
Разлики в плътността на асфалтовото покритие, пропуквания на асфалта, липса на отводнителни канавки и мантинела, поставена на пътното платно също са част от причините, довели до тежкия инцидент. Методи Стилянов, български специалист по пътна безопасност с професионален опит в Австралия коментира състоянието на пътното платно:
"Усеща се, че няма сцепление, усеща се на подметката. При положение, че аз съм 95 кг, а автобусът е над 3,5 тона. Имаме автобус, който е прелетял отвъд мантинелата. Имаме бордюр, който челният му ръб просто е изстрелял автобуса, а мантинелата най-вероятно е спомогнала да го обърне."
Отскоро в ръцете на специалистите и любознателните читатели е едно интересно издание, плод на дългогодишен труд – каталог на библиотеката на Осман..
Тази вечер, от 19 ч. в Артиум център Несебър , посетителите ще имат възможността да се пренесат в Париж. В морския град се готви концерт, вдъхновен от..
Повече от три (направо почти четири) години минаха, откакто излезе дебютният албум на живеещия между Амстердам и София перуански перкусионист и композитор..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg