Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Мислете сега

Кристина Домозетова, Любомир Аламанов и Михайлина Павлова (отляво надясно)
Снимка: Здравко Петров

Eдна ПР кампания, организирана от Движението за национална кауза (ДНК) за увеличаване на прираста на населението, раздели хората на такива, които казаха „не може така“ и на такива, които бяха категорични: „стига с тези феминистки изцепки“. Кампанията се нарича „Направи го сега“ и е насочена към три целеви групи – млади мъже и жени и бабите, като важна част от създаването на поколение, защото без тях не може в България.
„Чашка С без силикон“, „Бащинството те прави много по-привлекателен“, „Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган“, „Селфитата с деца събират повече лайкове“ – са посланията на кампанията на ДНК, които предизвикаха дебати в обществото.
За социалните измерения на това да имаш и да отглеждаш деца в България, разговаряме в „Мрежата“ с Кристина Домозетова, която миналата седмица направи едно солово шоу пред офиса на ДНК, за да изрази недоволството си от ПР кампанията на ДНК.
Разговаряме и с Любомир Аламанов, ПР специалист, който нарича себе си „професионалист от старата школа“ и който много елегантно се намеси в този скандал, изказвайки мнението за ПР кампанията, подготвена от негови колеги.
Къде да търсим смисъла в съдържанието ѝ?
Чуйте в звуковия файл




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Стефан Марков: Ние късаме част от живота си и го хвърляме на социалните мрежи

"Когато истината престане да има значение всякакви други неща, които нямат отношение към нея започват да имат значение. – казва д-р Стефан Марков – терминът "постистина" не означава, че нещо не е истина, а че това разделение вече няма значение. Факти, които не харесват на аудиторията, тя просто ги отрича. Хората искат да чуват само това, което ги..

публикувано на 17.09.24 в 16:36

Горещите вълни убиват: Как да се подготвим за следващото лято?

В ефира на предаването "Време за наука" гостува Зорница Спасова , доктор по климатология от Софийския университет. Тя е експерт с дългогодишен опит в изследването на въздействието на климатичните промени върху човешкото здраве и активен член на Българското дружество по медицинска география. По време на интервюто тя разгледа важната тема за..

обновено на 17.09.24 в 12:19

17 години Радио София: Екипът, който превръща всяка идея в реалност

На 17 септември православната църква почита паметта на светите мъченици Вяра, Надежда, Любов и тяхната майка София, като отдава почит на християнските добродетели, които те олицетворяват. На този ден, освен духовния празник, се отбелязва и денят на град София, а повод за радост имат и колегите от Радио София, които днес празнуват 17 години от..

обновено на 17.09.24 в 11:03
Нина Цанева и Красимир Каракачанов

Красимир Каракачанов: За политическите предизвикателства и патриотизма

За политическите предизвикателства в страната ни в началото на есента и възпитанието в патриотизъм – разговор в "Нашият ден" с Красимир Каракачанов , историк, д-р по международно право и международни отношения, председател на ВМРО. В началото на разговора Каракачанов заявява: "Когато един народ няма дух, няма цел, няма кауза, той оставя да..

публикувано на 17.09.24 в 10:05

Co-Creating Labs, или как да създаваме креативни кампании

В рубриката "Епизоди от живота" на предаването "Нашият ден" вниманието се насочи към предстоящата през октомври лаборатория за креативни кампании – C o-Creating Labs 2024 . Тази инициатива има за цел да разкрие как артистичният подход и визуалният език могат да подкрепят успеха на всяка кампания. В рамките на двудневната творческа среща, шест..

обновено на 17.09.24 в 09:56