Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кристиян Стефанов: Как се създава успешен бранд за онлайн търговия?

Снимката е илюстративна
Снимка: @pixabay

Освен, че е мерило за нашата интелигентност,  умението да се учим от грешките си може да носи и пари. За това разказва Кристиян Стефанов, който заедно със своя приятел Пламен Борисов създава и вече няколко години, развива онлайн магазин за забавни артикули, като плюшени играчки, пъзели и картички. Готов е да сподели със слушателите своя опит. Особено ценно е да го чуят онези от тях, които планират да започнат и да се впуснат в приключението да стартират свой бизнес в интернет пространството.

"Имаше един много дълъг процес на подготовка, в който ние искахме всичко да бъде перфектно. Идеята беше, че можехме да стартираме когато бяхме пет от десет. Когато продуктът не беше идеален, тогава по-бързо щяхме да стигнем до пазара и по-бързо щяхме да получим обратна връзка от нашите потребители дали това, което предлагаме е хубаво или не“, споделя Кристиян Стефанов.

Според него потребителите често пропускат тези детайли, които биха отнели месеци и много пари. В стремежа си да излезете по-бързо на пазара, вие можете да получите по-бързо обратна връзка и по този начин да подобрите продукта още по-бързо вместо, ако го разработвате на затворени врати и не получавате никаква обратна връзка освен от близките си.

"Ако трябва да бъда напълно искрен с моя партньор смятахме, че целевата аудитория на нашия продукт – забавни картички, ще бъдат някакви момчета, които са като нас, млади с черен хумор. Оказа се, че всъщност момчетата не обръщат реално, чак толкова внимание на картичките и за тях това не е основен подарък. На по-късен етап видяхме, че най-много поръчки идват от момичета“, пояснява Кристиян Стефанов.

Със сигурност, трябва да има стратегия за цялото начинание. Не бива да се привързваш лично към продуктите, които искаш да предложиш на пазара.

"Това, което създава впечатление и остава дългосрочно в потребителите е начинът по който комуникираме с нашите продукти“, твърди Кристиян Стефанов.

По публикацията работи: Наталия Маева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Мария Шаркова

От 5 години у нас не се извършва трансплантация на черен дроб от жив донор

Мария Шаркова , адвокат по медицинско право, коментира решение на ВАС срещу отказ на НЗОК да заплати чернодробната трансплантация в чужбина на младеж в тежко състояние . "Отменен е отказът и средствата, заплатени за лечението на младежа, събрани чрез дарения, ще бъдат възстановени от НЗОК. По-важно е какво се установи в рамките на това дело...

публикувано на 19.02.25 в 13:47
Д-р Александър Канчелов

Проблемът с наркотиците: Заявки, решения, илюзии

Националният център за обществено здраве и анализи изнесе статистически данни, според които над 30% от децата между подрастващите са правили опит да пушат, над 40% от тях са запалили първата си цигара на 14-15 години. Делът на момичетата е 27,9% , а на момчетата – 21,5%. Интензивни пушачи са 63,1 от момичетата и 51,3% от момчетата Децата между..

публикувано на 19.02.25 в 13:45

Музиканти сигнализират за нередности в ОКИ "Надежда"

В рубриката "Разговорът" бе проведена дискусия след сигнал от страна на творци относно работата им с Общинския културен институт "Надежда". В разговора участваха музикантката Розалина Касабова , музикалният редактор Зорница Цветанова и заместник-кметът на направление "Култура, образование, спорт и младежки дейности" в Столична община..

обновено на 19.02.25 в 11:51

Детският активизъм – какво мислят, искат и могат децата у нас

За желанието на непорасналите да подарят времето си, за да направят света по-добър, в "Нашият ден" разговаряме с Евгения Тонева – изследовател в Ноу-хау център за алтернативни грижи за деца – НБУ. Тонева се занимава с изследване на детския активизъм у нас – какво  всъщност искат децата и съвпадат ли желанията им с възгледите на..

публикувано на 19.02.25 в 10:26

Изложбата Fishlove – провокация на тема свръхконсумация и риболов

Fishlove е дългосрочен проект, посветен на опазването на моретата и океаните. Инициативата е стартирана през 2009 година по идея на Никълъс Рол, собственик на верига ресторанти за морска храна и партньорката му – актрисата Грета Скаки. На 18 февруари се състоя представянето на изложбата Fishlove със снимки на известни личности от кино и..

публикувано на 19.02.25 в 09:31