Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кристиян Стефанов: Как се създава успешен бранд за онлайн търговия?

Снимката е илюстративна
Снимка: @pixabay

Освен, че е мерило за нашата интелигентност,  умението да се учим от грешките си може да носи и пари. За това разказва Кристиян Стефанов, който заедно със своя приятел Пламен Борисов създава и вече няколко години, развива онлайн магазин за забавни артикули, като плюшени играчки, пъзели и картички. Готов е да сподели със слушателите своя опит. Особено ценно е да го чуят онези от тях, които планират да започнат и да се впуснат в приключението да стартират свой бизнес в интернет пространството.

"Имаше един много дълъг процес на подготовка, в който ние искахме всичко да бъде перфектно. Идеята беше, че можехме да стартираме когато бяхме пет от десет. Когато продуктът не беше идеален, тогава по-бързо щяхме да стигнем до пазара и по-бързо щяхме да получим обратна връзка от нашите потребители дали това, което предлагаме е хубаво или не“, споделя Кристиян Стефанов.

Според него потребителите често пропускат тези детайли, които биха отнели месеци и много пари. В стремежа си да излезете по-бързо на пазара, вие можете да получите по-бързо обратна връзка и по този начин да подобрите продукта още по-бързо вместо, ако го разработвате на затворени врати и не получавате никаква обратна връзка освен от близките си.

"Ако трябва да бъда напълно искрен с моя партньор смятахме, че целевата аудитория на нашия продукт – забавни картички, ще бъдат някакви момчета, които са като нас, млади с черен хумор. Оказа се, че всъщност момчетата не обръщат реално, чак толкова внимание на картичките и за тях това не е основен подарък. На по-късен етап видяхме, че най-много поръчки идват от момичета“, пояснява Кристиян Стефанов.

Със сигурност, трябва да има стратегия за цялото начинание. Не бива да се привързваш лично към продуктите, които искаш да предложиш на пазара.

"Това, което създава впечатление и остава дългосрочно в потребителите е начинът по който комуникираме с нашите продукти“, твърди Кристиян Стефанов.

По публикацията работи: Наталия Маева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Адв. Александър Кашъмов

Адвокатите трябва да спират опитите за промяна на Конституцията

За адвокатурата, която празнува своя празник на 22 ноември , съдебната реформа, избора на нов главен прокурор, Висшия съдебен съвет, Закона за чуждестранните агенти и други законодателни инициативи – разговор в "Нашият ден" с адвокат Александър Кашъмов , правозащитник и активист, изпълнителен директор на Програма "Достъп до информация", резервен..

обновено на 21.11.24 в 11:45

Политика и психично здраве: нов поглед в списание "dВЕРСИЯ"

Въпросите за връзката между политика и психично здраве заемат централно място в новия, 16-и брой на списание "dВЕРСИЯ". Изданието разглежда какво означава да живееш с психично заболяване или да се грижиш за някого в подобна ситуация в съвременна България. То поставя под въпрос взаимодействието между индивидуалистичната култура, неолибералния..

обновено на 21.11.24 в 11:17

Архитектурната критика извън "ехо стаята": Разговор с арх. Анета Василева

В рубриката "Темата на деня" на предаването "Нашият ден" се проведе интересен разговор с архитект Анета Василева – преподавател в УАСГ и НБУ, архитектурен историк и критик. Повод за интервюто беше книгата ѝ Kicked A Building Lately? – Архитектурната критика след дигиталната революция . Арх. Василева сподели, че книгата предоставя възможност..

обновено на 21.11.24 в 10:46

Четвърти роман на тримата мъже зад името Кармен Мола

В рубриката "Епизоди от живота“ на предаването "Нашият ден" ни пренесоха в Испания, където се разгръща мистериозният свят на Кармен Мола и четвъртия ѝ роман "Мълчанието на майките". Но кой всъщност е Кармен Мола? И какво могат да очакват читателите, които за първи път разгръщат нейна книга? Преводачката на книгата, Анелия Петрунова, разказа в..

обновено на 21.11.24 в 09:36

"Магнит" – ново пространство за еко-социално общуване

Божана Славкова е поет, музикант и артист, отличен на големия международен поетичен конкурс Milli Dueli. В "Нашият ден" Славкова разказва за темите на деня, които я вълнуват, за каузата Green Peace, както и за новооткритото пространство за култура и екология "Магнит" "Магнит" е ново общностно младежко пространство, което се намира на..

публикувано на 21.11.24 в 09:12