Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кристиян Стефанов: Как се създава успешен бранд за онлайн търговия?

Снимката е илюстративна
Снимка: @pixabay

Освен, че е мерило за нашата интелигентност,  умението да се учим от грешките си може да носи и пари. За това разказва Кристиян Стефанов, който заедно със своя приятел Пламен Борисов създава и вече няколко години, развива онлайн магазин за забавни артикули, като плюшени играчки, пъзели и картички. Готов е да сподели със слушателите своя опит. Особено ценно е да го чуят онези от тях, които планират да започнат и да се впуснат в приключението да стартират свой бизнес в интернет пространството.

"Имаше един много дълъг процес на подготовка, в който ние искахме всичко да бъде перфектно. Идеята беше, че можехме да стартираме когато бяхме пет от десет. Когато продуктът не беше идеален, тогава по-бързо щяхме да стигнем до пазара и по-бързо щяхме да получим обратна връзка от нашите потребители дали това, което предлагаме е хубаво или не“, споделя Кристиян Стефанов.

Според него потребителите често пропускат тези детайли, които биха отнели месеци и много пари. В стремежа си да излезете по-бързо на пазара, вие можете да получите по-бързо обратна връзка и по този начин да подобрите продукта още по-бързо вместо, ако го разработвате на затворени врати и не получавате никаква обратна връзка освен от близките си.

"Ако трябва да бъда напълно искрен с моя партньор смятахме, че целевата аудитория на нашия продукт – забавни картички, ще бъдат някакви момчета, които са като нас, млади с черен хумор. Оказа се, че всъщност момчетата не обръщат реално, чак толкова внимание на картичките и за тях това не е основен подарък. На по-късен етап видяхме, че най-много поръчки идват от момичета“, пояснява Кристиян Стефанов.

Със сигурност, трябва да има стратегия за цялото начинание. Не бива да се привързваш лично към продуктите, които искаш да предложиш на пазара.

"Това, което създава впечатление и остава дългосрочно в потребителите е начинът по който комуникираме с нашите продукти“, твърди Кристиян Стефанов.

По публикацията работи: Наталия Маева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Елица Дякова

Инициативност

Елица Дякова работи в МИГ Долни Дъбник и Долна Митрополия – Местна инициативна група, която да подпомогне на място земеделските стопани и производителите в района. Местните инициативни групи разполагат с достатъчно инструменти, за да изграждат общност и да съживяват малките населени места,   с помощта и на местни инициативни хора, черпейки..

публикувано на 05.10.24 в 16:35
Амир Горен

Амир Горен: Ще запомня миризмата на кръв и омраза

Полковник Амир Горен, утвърден международен експерт по въпросите на антитероризма, ветеран от 8 войни, активно участвал в стотици бойни действия, който има 42-годишен опит в областта на отбраната и сигурността към  IDF  и е съосновател на отряда от командоси "Маглан", разказва за първи път пред слушателите на БНР, в "Мрежата", от първо лице, за..

публикувано на 04.10.24 в 16:45

Игровизация в образованието: Основен акцент на Sofia Game Night

Малко по-малко от месец ни дели от една от най-очакваните вечери за гейминг общността – голямата нощ на игрите, позната като Sofia Game Night. Това е най-голямото събитие за видеоигри, мобилни приложения и настолни образователни игри в България. За втора поредна година събитието ще включва не само изложби, но и лекционна част, в която ще се..

обновено на 04.10.24 в 14:12
ОД на МВР в Пловдив

Защо бившият ръководител на "Човешки ресурси" в ОДМВР - Пловдив води дълга съдебна битка

Защо в продължение на две години бившият ръководител на "Човешки ресурси" в ОДМВР (полицията) в Пловдив води битка в съда и иска да докаже, че неговият отдел е бил преструктуриран, за да бъде назначен ексдиректорът на местната дирекция на МВР Димитър Балев? Какъв е Частният случай на Траян Тодоров от град Пловдив? Той води 2-годишна съдебна битка в опит..

публикувано на 04.10.24 в 13:25
д-р Ани Шкодрова

Защо пациентът и терапевтът трябва да "кликнат", или за важността на доверието в терапията

В рубриката "Разговорът" на предаването "Нашият ден" имахме удоволствието да разговаряме с д-р Ани Шкодрова – психиатър с дългогодишен опит и съосновател на център "Емпатиум", посветен на психичното здраве и възстановяването. В интервюто тя сподели важни неща относно терапевтичния процес и значимостта на доверието между пациента и терапевта...

обновено на 04.10.24 в 12:27