През последните години в платформите за видео споделяне място заемат не само музикалните видео клипове. Съдържанието им вече изобилства от новинарски репортажи, документални поредици, филми и др. Особено място обаче заемат "влоговете".
Казано по-просто "влоговете" са цифрово разказване на истории, извършвано от хора, известни като „влогъри“. "Влогърът" е човек, който изразява своите емоции, същност, поведение и т.н. пред своя аудитория от последователи. Творците в този бранш записват видеоклипове и добавят ефекти, за да създадат страхотно съдържание за своите зрители. През последните години "влоговете" породиха голяма общност в социалните медии, превръщайки се в една от най-популярните форми на цифрово забавление.
Въпреки мащаба си обаче „влоговете“ не са никак лесни, защото създаването на видеоклипове и даването на съдържание ежедневно или ежеседмично е доста трудно, разказва "влогърът" Константин Кънев.
Кънев е български "влогър", чието съдържание е насочено основно към гейминга, тех ревютата и реактинга. Освен това Константин Кънев или както е по-известен в онлайн пространството "NoThx" създава и предаване в което интервюира известни български инфлуенсъри, докато вкусно си хапват люти крилца.
Никога не съм предполагал, че това ще се превърне в моя професия. Това някак си се случи от само себе си. По принцип обичам да играя игри от много малък. Те винаги са се явявали за мен начин за релаксация. В последствие обаче се наложи да избирам дали да се развивам в работата или в света на игрите. По това време да се издържаш от играене на игри беше невъзможно, затова реших да се насоча към друга кариера, но любовта ми към игрите си остана. Имах мечта да се състезавам и да стана професионален играч, но това нямаше как да стане като градя кариера. Единственото, което можех да направя е да почна да правя разни предавания в които да коментирам игри и т.н. В последствие реших, че мога не само да ги коментирам а и да ги играя.
Влоговете създават чувство за принадлежност за много хора. Общностите се основават на основата, че хората които гледат видеоклиповете са свързани помежду си, както и съдържанието, което се споделя.
Хората се чувстват свързани с „влогърите“, защото в по-голямата си част те са отражение на самите тях и обикновено се разглеждат като „нормални“ хора, живеещи живот, който не е твърде далеч от реалността на зрителите.
"Влоговете" в публичното пространство обаче изискват Ад от смелост, защото всички хора се взират в теб. Самите видеа са не са само за показване на вашия начин на живот или определена тема, но и място за развитие на личността.
Известно е че много хора правят кариера чрез своите "влогове". Самият Кънев преди месеци напуска работното си място за да се отдаде изцяло на страстта си към игрите и заснемането на "влогове", които към днешна дата са добро място за предлагане на пазара на продукти, които да достигнат до всеки в която и да е част на света.
Всеки може да бъде "влогър", но не всеки може да бъде успешен в онлайн пространството. За да генерирате пари и да направите кариера от "влогове", трябва да се уверите, че вашият "влог" печели достатъчно популярност, за да привлече вниманието на компании, които искат да рекламират във вашия канал.
Конкретно от самите видеа не се печели чак толкова много, въпреки че преди години беше абсолютно непечелившо. Говоря буквално за нула. Сега от тези реклами, които излизат автоматично вече има някаква възможност да имаш някакъв приход, макар и минимален. Това означава, че нещата вървят в правилната посока. Най-често обаче се печели от рекламни кампании в които разни фирми ти предлагат разни продукти, които да позиционираш в някакво видео или да говориш и разкажеш за тях. За щастие вече всякакви такива неща си задължен да ги упоменаваш, тоест публиката да е напълно наясно че някой ти е платил за това нещо. Да, има възможност да се печелят пари от такива неща. Има възможности и самите ти последователи да се абонират за тебе плащайки месечни такси, за да получат достъп до видеата ти. Има начини, определено. Дали обаче са доходоносни или не си зависи от самия "влогър" и от това колко труд полага.
Влоггирането породи промяна в маркетинговите игри и компаниите започнаха да осъзнават колко важна е ангажираността на влиянието с тяхната клиентела. Поддържането на тесни взаимоотношения с клиенти чрез инфлуенсъра, който намират за свързан, може да повиши имиджа и продажбите на конкретната марка, защото компанията вече знае харесванията и антипатиите на своите потребители.
В заключение можем да кажем че влогването не изисква непременно скъпо оборудване, за да започнете. Mожете да използвате мобилния си телефон, за да записвате видеоклиповете си и да изтеглите приложение, където можете да редактирате работата си. След като вашият канал се разрасне - и сте в състояние да инвестирате в ново оборудване - можете да започнете да мислите за извършване на някои надстройки.
Казваме го, защото все повече млади хора избират да се занимават с влоггинране като кариера, тъй като творческата изява там е безгранична. Факт е че постепенно "влогърите" променят начина, по който гледаме на почти всичко в традиционния смисъл и това изисква прогресивно мислене, което се отклонява от фиксирания телевизионен график и се придвижва към личните предпочитания за планиране. Съдържанието е обхванато, подходящо, бързо развиващо се и отзивчиво.
Преди да започнете кариера като "влогър" обаче знайте че влогването идва с гъвкаво работно време, но изисква дисциплина. Трябва да се уверите, че спазвате собствените си срокове и създавате качествено съдържание.
В навечерието на освобождението на Средните и Източни Родопи Регионалният исторически музей „Стою Шишков“ в Смолян се включва със специална програма от изложби и събития. Сред тях посетителите могат да разгледат и Вълчитрънското съкровище, което гостува в планината на Орфей. „Мислим си, че нашият музей е най-красивият в света. Всеки музей има своите..
Все повече родители и учители сигнализират, че младите хора у нас завършват училище без ясна представа какво искат да учат, в каква сфера да се развиват и каква работа да търсят. Липсата на практически умения, недоверието в системата и натискът от страна на обществото водят не само до объркване, но понякога и до апатия. В ефира на Радио..
Обнадеждаващи резултати показва последното преброяване на белите щъркели в България. По думите на Свилен Чешмеджиев, регионален координатор и отговорник природозащитни дейности в Българско дружество за защита на птиците (БДЗП), щъркелите остават един от най-обичаните и емблематични видове у нас. „Резултатите наистина са радващи – общо са установени..
Любители на красотата на словесността и римите отпразнуваха новата поетична книга „Пети сезон“ на известната кърджалийска поетеса Вилдан Сефер. Това стана на топла творческа среща на 7 октомври в късния следобед в залата на Военен клуб - Кърджали. Събитието бе открито с музикални поздрави по стихове на поетесата на Айдън Мехмед - Ади..
Във втората част на предаването актрисата Яна Маринова разказва за пиесата "Формата на нещата" , която предстои да видим в рамките на дните, посветени на празника на Кърджали, 21 октомври. Следва и една рецепта на трахана, след което ще се потопим в тайните на страната на любовта и виното, Франция. Очакват ни още изненади, само останете с..
На 16 октомври Оркестърът за народна музика към Българското национално радио ще открие своя 73-ти творчески сезон с концерт под диригентството на маестро Димитър Христов . Поводът е не само начало на новата музикална година, но и празник за всички почитатели на българската народна музика. „ По традиция всяко откриване на сезона е празник..
Общинското предприятие „Обредни дейности“ Кърджали организира акция по почистване на Централния гробищен парк. Кампанията ще се проведе в събота, 11 октомври, от 10:00 часа, а поканата е отворена за всички граждани, желаещи да се включат. „Инициативата цели подобряване на хигиената и поддържане на гробните места като израз на уважение и почит..
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478