Да се направи ревизия на качеството на хората, които гостуват в този театър. Изключително нещо, което, малко съм максималист в това отношение, ще касае дисциплината на всички, без значение дали това са актьори, или са от обслужващия персонал, или са от администрацията. И разбира се, трябва да се създаде една ситуация, в която и администрацията трябва да получи по-голяма компактност. Всичкото това, без да наруши ритъма на работа, обема и качеството. Когато едни хора тръгват на един път, съвсем нормално е в този път по различни причини някой да отпадне или някой да влезе.
Донкин е убеден, че човекът, който ръководи Народния театър, трябва да е от този театър, защото той е с особена специфика и обем.
Най-важно за мен е да се промени атмосферата в театъра, вътрешната комуникация, идентификацията, декларира още Мариус Донкин в интервю за "Хоризонт":
Искам всеки един да се чувства част от неговата кауза, да работим заедно за нея. Всеки един е важен - от актьорите до персонала.
Новият директор не планира драстични и категорични по думите му промени.
Най-голям зрителски интерес през годините са предизвиквали постановките по класически текстове, обясни още Мариус Донкин, запитан на какъв репертоар ще заложи. Акцент ще бъде поставен и върху българската драматургия. Донкин води разговори с няколко режисьори, които по думите му имат много интересни проекти.
Продължаваме рубриката „Запознай се с музикантите“ с представянето на главния диригент на Симфоничния оркестър на Българското национално радио – Константин Илиевски . Константин Илиевски произхожда от..
Човекът, с когото ще ви запознаем тази седмица е цигуларката Галина Койчева - концертмайстор на Симфоничния оркестър на БНР. „ Утвърден и желан солист е, чудесен камерен изпълнител и перфектен..
Запознай се с музикантите! Това е пространството, където всяка седмица ще ви срещаме с някой от музикантите от съставите на БНР. Стартираме с цигуларката Десислава Чолакова , далеч не само..