Каква кампания за местния вот се очертава. След края на активния политически сезон и преди началото на състезанието за местния вот разговоряме с ПР експертът Арман Бабикян.
РП: Според вас каква кампания се очаква – атрактивна, с компромати, с напрежение по места или някаква друга?
Арман Бабикян: А, компромати не може да няма. Това си е обичайна част от менюто. Доколко ще бъде атрактивна зависи от самите кандидати и на това, което са подготвили техните щабове. Със сигурност е ясно, че голяма част от тях – тези, които са титуляри в момента, са в кампания поне от два месеца, а не чакат да наближи срока на изборите, защото интензивно през последния период върви разкопаване на централни улици, пускане на шадраванчета, рязане на лентички и такива разнообразни народни увеселения, които обикновено се организират преди изборите. По традиция те се случват в централните градски части, откъдето минават почти всички живеещи и по традиция не се обръща внимание на крайните квартали, но в края на краищата всичко е в името на снимката и репортажа.
Р. П.: Тук визирате управляващите, предполагам, в момента?
А. Б.: Шансът да правиш кампания през публичен ресурс, защото това е публичен ресурс, е само в ръцете на управляващите независимо от кой цвят са те.
Р. П.: Както казахте и вие, титулярите в парламента освен ГЕРБ и БСП, и ДПС, и АБВ и останалите партии вече са в предизборна кампания. Те на какво залагат според вас или на какво ще залагат – на антиговорене традиционно или?
А. Б.: Това, на което ще залагат е преди всичко опит да възстановят размазаните черти на собствената им идентичност, защото на това всеядно мнозинство, което се е настанило в Народното събрание, вече е много трудно да му хванеш различните полюси, позиции и т. н., с малки изключения разбира се.
Антисистемното поведение, почти изолационистко поведение, на Атака ги оставя обикновено встрани от решенията в Народното събрание. БСП по традиция са против, въпреки че не винаги това е разумно, докато за останалите шест парламентарни групи границите са все по-силно размити и все по-трудно могат да бъдат уловени, а това в едни местни избори е обикновено лош начин да привлечеш точно избирателите към себе си. Много лесно можеш да бъдеш пакетиран в традицинното „Абе, те всички са еднакви.”
Целият разговор с ПР експерта чуйте в звуковия файл.Медът е третият най-фалшифициран продукт в света. В момента Китай доминира световното производство на мед. Вносът на мед от Китай и Украйна тревожи най-много българските производители, тъй като този мед често е с добавени захарни сиропи и не отговаря на стандартите на Европейския съюз (ЕС). За сметка на това обаче е по-евтин и подбива с цените..
Адвокат Георги Баев обясни как работят Р егионалните центрове за консултиране при домашно насилие, в какъвто и той работи. Такива центрове могат да бъдат открити към всяка адвокатска колегия. В района на Пловдив има два - в Пловдив и в Асеновград. В тях има постоянни дежурни и след като пострадал се обърне към тях следва среща с адвокат, оформяне на..
Като дясна партия ГЕРБ няма да подкрепи предложението на левицата за пределна надценка на основните хранителни продукти у нас – заяви в интервю за Радио Пловдив депутатът от Пловдивска област Цвета Караянчева . Народната представителка от ГЕРБ заяви, че ролята на държавата е да създава конкуренция и да подкрепя бизнеса. "Няма да..
В Пловдив лекарите имат сериозен успех в роботизираната хирургия, за уникалната операция разговаряме с д-р Анастас Чапкънов , д.м., ръководител на клиниката по гръдна хирургия в УМБАЛ Каспела. За първи път в България с помощта на роботизирана система DaVinci беше извършена животоспасяваща операция от този вид. От Каспела определят като и..
Тази седмица слушаме истории, разказани от журналиста от БНТ Пловдив Димитър Димитров. Репортер, който се чувства еднакво сигурен когато отразява инциденти, протести, избори, военни и исторически събития, но и когато говори с рибари и ловци, които го покоряват с колорит и автентичност. Идва от Велико Търново и остава в Пловдив, реализирал своето..