Какъв е вкусът на успеха зад граница, след като е белязан от българските традиции? Как американците могат да използват нашенското кисело мляко като мощно оръжие в битката с наднорменото тегло? Трудно ли е за един българин да успее на пазара в САЩ?
Отговорите идват от Атанас Вълев – пловдивчанин от Америка. По професия – агроном, с душа на артист и музикант, а в крайна сметка – успешен бизнесмен. Той създава българското кисело мляко с марка „Тримона“ в Ню Йорк и още през 2014-та печели първото признание в конкурса „Произведено в Америка“. Наскоро продуктът беше избран за фаворит сред новите млечни продукти там.
Вкусът на млякото „Тримона“ е точно този автентичния на старобългарското. Нищо не е отнето и нищо не е прибавено. Прави се от мляко от американски крави , отглеждани в планински район, който прилича на Родопите и специфичните щамове на бактерията Лактобацилус булгарикус.
Трайността на продукта, набиращ популярсност сред американците е 11 седмици, 77 дни или по малко от три месеца. Постига се с изключително добра санитарна дисциплина и филтрационни системи.
В опаковката е изполвана възможно най-малко пластмаса, кофичката е обвита в картон и оцветена в стилизирани цветове, характерни за фолклорните мотиви от троянската керамика, има и рецепти.
Опитваме се да налагаме нашия продукт като нова категория български кисели млека и сега са само две на американския пазар, уточни Вълев. На този етап се предлага за продажба в специализирани магазини за здравословно хранене.
На среща на министъра на образованието и ректорите на ВУЗ бе лансирана идеята да се намали срока на обучение на медицинските сестри от 4 на 3 години. Целта е е по- бързо да се запълни дефицита от кадри в лечебните заведения. Браншовите организации вече възразиха срещу предложението. Какво мисли академичната общност попитахме проф. Биянка Торньова,..
За потребителското недоволство, икономическите му основания и социални последици разговаряме със социолога Кънчо Стойчев, който е председател на УС на сдружението "Произведено в България". Гневът на хората е напълно основателен. Според социолога основният проблем е, че големите търговски вериги чрез така наречената търговска отстъпка неправомерно..
„Парацетамол предизвикателство“ в Тик Ток е поредната опасна тенденция. Според специалистите това предизвикателство е познато от няколко години насам, но в момента отново набира популярност сред тийнеджърите. В Пазарджик лекари спасиха 13-годишно дете, пило прекомерно количество парацетамол. Така се оправдават страховете, че опасното..
Седем паралелки по-малко ще има в 8 клас в Пловдивска област през новата учебна година. Децата са по-малко с 252 от тази година, приемът фиксира 215 паралелки, като ще има 11 нови специалности. От общия брой паралелки 66.51% са професионалните, или 143, което е с 3% повече от миналата година. Само 27 са паралелките с чужди езици и те ще са в..
На 86-годишна възраст почина пловдивският художник Здравко Йончев. За кончината на твореца съобщи в социалните мрежи синът му Илия. Здравко Йончев беше от малцината творци, останали от поколението на великата творческа бохема на Пловдив – Димитър Киров, Жоро Слона, Йоан Левиев... „ Животът е театър! Всеки от нас е намерил..
Пловдивчанинът Наско Вълев, който от 24 години живее в Съединените щати, стигна до финала на конкурса "Произведено в Америка" с българско кисело мляко "TRIMONA", което той произвежда там. Така американците научават за уникалното българско кисело мляко, което никой не може да ни отнеме - казва с гордост Наско Вълев. Със същата гордост, с която..