Предаването ще продължи да среща слушателите с интересни личности от сферата на културата и да представя любимата им музика. „Молескин“ ще се излъчва всеки вторник от 22 ч. по Радио София и всеки петък от 18 ч. по Радио Пловдив. Първият гост от София ще бъде PR-специалистът Адрияна Михайлова.
Предаването „Молескин“ стартира преди две години в ефира на Радио Пловдив. Оттогава негови гости са били десетки писатели, художници, куратори, музиканти, актьори, културни мениджъри и други личности, които рядко бихте могли да видите или чуете в медиите, но имат какво да разкажат. Сред тях са били хора като Манол Пейков, Георги Господинов, Леонид Йовчев, Ани Васева, Мирослава Кацарова, Иван Димитров, Ованес Торосян, Мая Виткова, Шошо, Луиза Григорова и много други.

Идеята на предаването е съвсем проста – в него интересни личности от най-различни области на културата представят своята любима музика.
Но „Молескин“ далеч не е просто меломанско предаване. Гостите най-често не се занимават професионално с музика и тя е неизменно свързана с лични истории и спомени или пък намира особено място в работата и ежедневието им. В този смисъл „Молескин“ е най-вече предаване за интересни лични истории и музикални портрети.
Създатели на предаването са Виктор Янков, Стефка Цанева и тонрежисьорът Кристиян Белев. От този месец „Молескин“ започва да се излъчва и по Радио София, а в екипа му се включва и изкуствоведът Даниела Радева.
„Молескин“ можете да слушате всеки вторник от 22 ч. по Радио София и всеки петък от 18 ч. по Радио Пловдив.
Гост в първото предаване в ефира на Радио София ще бъде Адрияна Михайлова, с която Стефка Цанева и Даниела Радева ще си говорят за изкуство, реклама, маркетинг и сити бранда #SoSofia.
Адрияна Михайлова e управляващ директор на Ogilvy Public Relations, част от Ogilvy Group Bulgaria и Ogilvy Public Relations Worldwide, където в момента се грижи за корпоративния и бранд PR и социалните мрежи на компании като IKEA, Absolut, Philips и други. Адрияна има над десет години опит в корпоративните комуникации, през които създава множество интегрирани PR и маркетинг решения за различни компании.
От 2007 до 2014 г. работи във VIVACOM, където се занимава с външни и вътрешни комуникации, социални мрежи, спонсорства и събития и реализира големи стратегически проекти като PR кампанията за ребрандирането и сливането на БТК и vivatel и дългосрочни имиджови проекти като старта на платформата за социална корпоративна отговорност VIVACOM Fund, пространството за събития VIVACOM Art Hall, програмата за подкрепа на млади предприемачи VIVA Start Up и други, спечелили редица награди на Forbes, БАПРА, БДВО, Eventex и други. Адрияна е работила като външен консултант за Аbsolut, OLX, HEAD, HTC, Meizu, CAT Phones, Hewlett-Packard, Siemens, Springfield, Топливо газ, betahaus и някои от най-големите културни събития в страната като Нощ/Пловдив и One Architecture Week. През 2014 е част от екипа на една от най-големите TEDx конференция в Европа - TEDxBG.

Адрияна има бакалавърска степен по PR от Софийския университет, магистратура по Реклама и стилове на живот от НБУ и специализация в London School of Public Relations. След 12 години в бранша, продължава да обича работата си, защото има възможност да инициира проекти и събития, които образоват различни публики и развиват градската среда с подкрепата на корпорациите. Въпреки че е родена в Троян и израснала в Ловеч, през свободното си време развива независим проект за туристически брандинг на София, наречен #soСофия. Целта му е да показва различни знаци и гледни точки, типични за столицата, през очите на различни артисти, жители и гости, и да ги превръща в сувенири.
Всички броеве на предаването „Молескин“ можете да слушате и онлайн на адрес: https://www.mixcloud.com/Moleskin/.
За актуална информация следете страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/moleskinbroadcast/
Радио Пловдив
https://www.facebook.com/RadioPlovdivBulgaria/
Радио София
https://www.facebook.com/RadioSofiaBNR/
Слушай онлайн: http://player.bnr.bg/?p=3
Марин Данев подчерта, че целият екип на Радио Пловдив трябва да продължи да поддържа висок журналистически стандарт. „Това означава – да спазваме етичния кодекс на журналистите, да се отнасяме отговорно и честно към фактите. Всички обществени медии имат мисия. А тя е – да информират точно и почтено, да дават поле за обществен дебат, да..
Художникът Калин Ангелов открива своята самостоятелна изложба живопис "Цветовете на България" в Културния център на Радио Пловдив, на 13 ноември, от 18:00 ч. Авторът представя творби с наситени и плътни цветове, живописен проблем за изследване на цвета и светлината и дълбоко изживяна, по човешки топла действителност, претворена в пастозни и богати..
Макроикономистът Георги Стоев стартира на 02 ноември четвъртия сезон на подкаста за икономическо мислене "ЕХ Аnte" по Радио Пловдив. Сезонът ще бъде посветен на икономиката в период на несигурност и ще бъде обвързан с прехода на България към единната европейска валута. Както и първите три сезона, този ще има 12 епизода, които може да следите в различни..
След съвместната изложба със своите внуци в Галерия "Пловдив" художникът Александър Долев ще представи в самостоятелна изява живописни работи и медни релефи в Културния център "Радио Пловдив". Изложбата се открива на 27 октомври, поноделник, в 18.00 часа. Живописта на Александър Долев се характеризира с ярки, чисти тонове и сложни фигурални..
Президентът Петър Стоянов, легендата Христо Стоичков, бившият шеф на БФС и ПФЛ Валентин Михов, кметът Костадин Димитров, председателят на Общинския съвет Атанас Узунов, зам.- министър Димитър Георгиев, голмайстор N1 Мартин Камбуров и много съотборници, колеги и приятели уважиха Петър Зехтински при представянето на книгата му "Да играеш за другите"...