Какво означава отказът на ЕП да подкрепи текстовете на транспортната комисия и какви биха били последствията от това за българските превозвачи. Съществува ли все пак компромис и къде е той и накъде в създалата се ситуация ще попитаме изпълнителния директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев.
Той посочи, че след срещата на върха, съпътствана с протеста на международните превозвачи, всички са видели ясна заявка за компромис.
За този компромис говорят всички, а в същото време не се вижда заявка за компромис от тяхна страна.
Усилието ни сега е да се обърнем към нашите евродепутати и те да ангажират всички техни позиции да съберат необходимите подписи, за да се внесат нашите предложения. Призоваваме да спре разединяването на бранша и всеки да работи за това. Когато има диалог, нещата се получават.
Очакваме първата седмица на юли, когато в ЕП ще се гласува. Дотогава нашите евродепутати трябва да са внесли текстовете, да намерят съответната подкрепа сред разумните евродепутати от Западна Европа, които да припознаят позицията ни и видят, че се нарушават основни принципи на ЕС, на общия пазар и чак тогава ще направим анализ на ситуацията.
Имаме нагласа, че до края на утрешния ден ще са готови всички текстове и ще можем да очертаем и конкретни стъпки, по които ще вървим с всички колеги. За нас обаче е видимо, че тези колеги от Западна Европа не искат да се отива към компромис и да чуят нашите аргументи.
Всеки разумен човек от този бизнес вижда, че правилата, които се налагат, са чисто корпоративни и целят да извадят от общия пазар страните от Източна Европа за сметка на Западна Европа. Това е философията на пакета „Макрон“.
Интервюто - от звуковия файл:
Ако има повишаване на приходите от увеличената такса за разрешенията за строеж, поемам ангажимента да ги делегираме на районите. Това заяви пловдивският кмет Костадин Димитров в интервю за Радио Пловдив, след като ОбС прие повишението на таксите за разрешителни за строеж, но отхвърли предложението за създаване на фонд „Благоустрояване“, в..
Около 200 хиляди българи нито работят, нито учат. В същото време над 50 хиляди работници от трети страни са наети от началото на годината. В България се създава и електронен регистър на икономически неактивните лица. Той ще обхваща хора на възраст между 16 и 65 години, които не работят, не учат и не са регистрирани в бюрата по труда. Това събщи..
Дългият срок на въвеждане на критични мерки, заради приемането на еврото е притеснителен за бизнеса, защото може да доведе до декапитализация на бизнеса, т.е. до фалити във всички браншове. Това коментира Мариана Кукушева, председател на Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите, идеята на държавата да замрази цените за година и половина..
Българският език е богат на фразеологизми, а част от тях са свързани с лева и стотинката. Въведена преди 145 години паричната единица е родила редица устойчиви словосъчетания, който и до ден днешен използваме в ежедневието. В него паралелно обаче функционират и такива, който са го предшествали. Така например използваме изразите “Нямам..
Община Баните бори демографската криза и липсата на кадри в редица сфери със стипендии за висше образование и осигуряване на работа. Целта на новата стипендиантска програма е да върне младите специалисти в родния край. От нея могат да се възползват студенти с постоянен адрес в община Баните, които учат в редовна форма по държавна..