„По отношение на кредиторите проблемът е изчистен. Това беше един голям проблем през последните години, но на практика той вече не стои на дневен ред.
Иначе в това си състояние холдингът е изпразнен от съдържание, защото всички активи са прехвърлени към „БДЖ Пътнически превози“ и „БДЖ Товарни превози“, а той има да продава някакви дребни активи. Бих препоръчал на министъра да се позаинтересува как е това в някои западни страни. И там има холдинг, но неговите функции са много по-различни – заяви в интервю за Ради Пловдив Петър Бунев от Синдиката на железничарите към КНСБ.
„БДЖ тръгнаха надолу, откакто се разделиха от Железопътна инфраструктура. Най-добре е може би Национална компания Железопътна инфраструктура да бъде в един холдинг с Пътнически и Товарни превози. Този холдинг може да притежава и подвижен състав за пътнически превози, закупен от държавата“ – смята синдикалистът.
Липса на добиви заради сушата; източена вода от язовирите заради ВЕЦ-ове, които са собственост на политици и депутати; липса на пазари - това са само част от причините всички в сектора зърнопроизводство да сме пред фалит . Няма вода за напояване, тъй като през зимата, когато токът е скъп, водата се източва през частните ВЕЦ-ове,..
Ивайло Хубенов , студент от 4 курс в Пловдивския университет "Паисий Хилендарски" получи Награда "Джон Атанасов“, учредена от президента на Република България. Отличията в различни категории се връчват на млади български учени и изследователи в областта на компютърните науки за техните изключителни постижения на световно ниво. 22 - годишният..
Еврото в клас или как децата в училище могат да придобият полезна и важна информация чрез реални примери и да развиват финансова грамотност за промените след 1 януари догодина, коментира в програма "Точно днес" експертът по финансова грамотност Наталия Тодорова. Съвместно с издателство „Клет България“, за да помогне на децата и тийнейджърите да..
Необходимо е котнролните органи да събират информация за търговци, които вдигат цените, без да има икономическа обосновка за това. Само потребителите биха могли да бъдат ефективен регулатор на пазара, така че да няма спекулатвно вдигане на цените. Това заяви пред Радио Пловдив Габриела Руменова от платформата "Ние, потребителите", к..
Река Марица не представлява непосредствен риск за Пловдив, заяви в интервю за предаването „Ден след ден“ по Радио Пловдив арх. Чавдар Тенев, председател на Камарата на архитектите в града. По думите му, тежките поражения по Черноморието са резултат както от природни фактори, така и от човешка небрежност и неефективна система на..