Фактът, че за седми пореден път провеждаме срещата между бизнеса и местната власт, би трябвало да говори сам за себе си и за полезността на това събитие. Нашата основна цел е да изведем България като една предпочитана дестинация на международния туристически пазар и в това отношение се базираме на трите основни участници на този пазар - това са общините като основния фактор за изграждане на висококачествен регионален туристически продукт, от друга страна, това сме туроператорите, които създаваме и пакетираме продукта и осигуряваме неговата пазарна реализация и третият стълб това е академичната общност, без чиято ценна дейност никоя от другите две не може да съществува, а именно създаването на бъдещите професионалисти. Тоза коментира Даниела Стоева - председател на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти.
По думите й, проблемите са много и от различно общество.
Част от проблемите ние сме ги кръстили „битови”. Звучат много елементарно, но всъщност са изключително важни - каква е инфраструктурата и достъпът до туристическите забележителности в дадена община. Има ли изградени адекватни тоалетни, има ли места за почивка, предвидени пейки, тъй като туристите са предимно хора от третата възраст и това са неща, които трябва да се съобразяват. Самите музеи обезпечени ли са с хора, които могат да дадат адекватна информация. Има почивни дни, наши национални празници, в които музеите почиват и не работят и това създава доста неприятни усещания у туристите.
Зимният сезон няма да бъде афектиран от фалита на „Томас Кук”, тъй като „Томас Кук” никога не е оперирал на този пазар, те бяха активни за летния туризъм. Зимният сезон се очертава да бъде добър, но това най-вече зависи от метеорологичните условия. Летният сезон беше слаб и за това имаше индикации още от началото на годината, същевременно обаче сезонът на културния туризъм в България тази година за пореден път бележи ръст, т. е. ние определено имаме пренасочване или прегрупиране на видовете туризъм в България и това трябва да се вземе предвид в бъдещото планиране, в националния маркетинг и реклама и като цяло - на стратегията и отношението ни към туристическия продукт.
Цялото интервю - звуковия файл:
Може ли да се окажем в поредната режисирана политическа криза преди приемането ни в еврозоната? Според политолога Любомир Стефанов това, което което ще се случи по време на вота на недоверие, отново ще бъде облечено под формата на аргументи, а по същество ще бъде голословен популизъм. "Съдейки по капацитета на народните представители, които..
Регионалният център по трансфузионна хематология в Пловдив получи дарение Мобилен пункт за кръводаряване от кампанията „Аз Вярвам и Помагам“. Новото превозно средство е напълно оборудвано с модерна апаратура, позволяваща провеждането на кръводарителски акции при пълна автономност – навсякъде и по всяко време. Директорът на кръвния център д-р..
Единствената в България катедра по история на литературата и сравнително литературознание към Пловдивския университет "Паисий Хилендарски" чества 30 години от основаването си с международна конференция. Надсловът на форума е „1001 нощ“ по идея на създателката на катедрата професор Клео Протохристова. Според нея знаменитият сборник с..
Горещо ще бъде времето и тази година през юли съобщи в програма "Точно днес" Мариана Попова, синоптик в Нацианалния институт по метеорология и хидрология. Според месечната прогноза очкваните горещини са за над 40 градуса. Обичайно за месеца тръгваме с горещо време. Така ще бъде и през повечето дни от месеца. Температурите са доста високи...
Професионалната гимназия по вътрешна архитектура и дървообработване „Христо Ботев“ - гр.Пловдив има водеща роля в професионалното обучение, успешно внедрява дуалната система на обучение и получава международно признание, като съчетава умело занаята и творчеството, съхранява традицията и приема новостите. Основните приоритети на училището са..