В предаването „Ден след ден“ той конкретизира част от исканията си ,които ще защитава в бъдещи дискусии по Правителствената концепция за обучение по безопасност на движението по пътищата
„Водачите, които са с отнети контролни точки и шофьорски книжки не просто да бъдат изпитвани в класната стая като ученици, а с тях активно да работят психолози, които да анализират причините за поведението им на пътя и да ги отстранят. А , ако кандидат- шофьорът не успее да издържи практическия си изпит в продължение на година – задължително да положи цял един нов курс на обучение“ – настоява Иванов.
Според него трябва да се унифицират програмите и ценза на обучаващите се за преподаватели в автотранспорта. Към момента нивото в момента е значително занижено в някои от учебните заведения, тъй като не се работи по единна порграма за всички, а с индивидиални, а често пъти има и самостоятелни обучения.
„Това е недопустимо. Цяла генерация от преподаватели си отива , а новите не са с това ниво“ - възмущава се Иванов и допълва , че очаква чрез програмата „Обучение за цял живот“ навиците за безопасност на движението да започват да се изграждат още в детските градини и училищата. Отчита като минус реалната липса на такива в момента , заради ковидепидемията. Настоява да се обсъдят възможностите за адекватни на ситуацията и методи за безопасно провеждане на шофьорски курсове. Дори и да се помисли те да се провеждат по „американски модел“, който представлява самостоятелно практическо обучение от страна на родители към децата си .
Относно практическия изпит задължително да се въведе изпит на полигон с реални метеорологични условия, а не както до сега чрез видеоуроци.
"Липсва диалогичността, с която сме свикнали, особено от партия ГЕРБ. Това, което което виждаме е, че те стоят твърдо на своята позиция, и каквото и да говорят синдикатите, не съм оптимист накъде вървят комуникациите. Ако публичният и частният сектор са скарани, то трусовете в държавата предстоят". Това заяви в интервю за предаването "Ден след..
Максималният размер на ваучерите за храна ще остане 200 лева месечно и през 2026 година, според проектобюджета за следващата година и това ще остане най-ниската стойност за страна-членка на ЕС. 835 000 са работещите в България, които получават ваучери. Таня Обущарова, главен секретар на Асоциацията на операторите на ваучери, коментира пред Радио..
Балансовите проблеми, свързани с проекта на бюджет 2026 и липсата на контрол, се дължат на олигархията, която е моделирала политическото и икономическото вземане на решения в своя полза. Тази теза изрази в предаването „Точно днес“ на Радио Пловдив финансистът Кольо Парамов. Той подчерта, че влизането в еврозоната трябва да доведе до..
В този епизод тръгваме от твърдението „65% са против еврото, нали сме демокрация?“ и разглеждаме как формулировката на социологическите въпроси променя отговорите и смисъла им. Вместо да приемаме едно число като „волята на народа“, питаме: какво всъщност е било зададено – „харесвате ли еврозоната“ или „искате ли да се отмени валутният борд и..
Тази седмица в „Добро утро, ден!“ ви срещаме с един от най-значимите пловдивски творци – Матей Матеев. Роден в Кюстендил, но завинаги свързал съдбата си с Пловдив – града, който му върна обичта с най-високото признание – званието „Почетен гражданин“. Казва, че родния край, балканската енергия го прави човек - широко скроен човек. Послание, което..