Председателят на Пловдивската организация и член на националното ръководство Пламен Иванов изрази солидарност с констатациите на колегите си, но сподели и позциия защо проблеми в бранша се задълбочават, вместо да се решават и то от години.
По думите му, освен амбциите на политиците да се месят прекалено в работата на бизнеса, вина носи и самият строителен бранш.
"Ако камарата се беше грижила достатъчно за репутацията си и не беше оставяла впечатлението, че понякога протестира в подкрепа на определени политически тези, щеше да има много по- голяма тежест при защитата на членовете си.
Ние не направихме нищо за преодоляването на корупционните практики и сега покрай сухото гори и мокрото".
Според Пламен Иванов така и в годините не са се появили достатъчно устойчиви, мощни и надеждни фирми, които да са конкурентни на международния пазар, а не да са свързани само с обществените поръчки в България.
Сега политиците залагат строителните фирми като изкупителна жертва за управленската си некомпетентност и задълбочават проблемите.
Цялото интервю е в прикачения звуков файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..