Според тях изпитващите няма да определят сами маршрута. Преди да започне изпитът кандидат-шофьорите ще трябва да изберат на случаен принцип трасето, по което ще преминат. Те ще бъдат навигирани от гласово устройство. Предвижда се да се въведат и интерактивни клипове при листовките. Според Трендафил Маринов клиповете биха били полезни, тъй като курсистите ще могат да видят реално нещата преди да са започнали да шофират.
„Маневрите, които подава навигацията, се разминават с организацията на движението. Подават команда за извършване на обратен завой на място, на което той е забранен. В някои случаи пък маневрата е невъзможно да се извърши, тъй като GPS-ът изисква това да се случи на голям, натоварен булевард, по който автомобилите се движат с висока скорост. Тествахме го, но не успяхме да направим един пълен изпит от 30 минути, тъй като ни пуска по улици, които не съществуват. Ние променяме маршрута, той прави друг маршрут“, каза Маринов.
При тестването инструкторите са забелязали още, че курсистите се разсейват от поставения телефон на таблото на автомобила, и започват да криволичат с колата.
Трендафил Маринов добави още, че приложението им е представено безплатно. При инсталирането обаче изписва, че имат 30 дневен тестови период, след което на месец се заплаща по 5.99 лв.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..