При практическите изпити също ще има промени, но те влизат в сила след месец – от 1 август. Маршрутът, по който ще бъдат изпитвани кандидат-шофьорите, ще бъде определян от приложение на случаен принцип. Целта е да се избегне субективният фактор.
Според Генко Станчев броят на интерактивните клипове (60) е малък и все още дава възможност за заучаването им от курсистите, затова те трябва да се променят.
"Дори смятам, че теоретичният изпит трябва да се раздели на две части. Листовка със стандартния си вид да бъде по-малко въпроси - 15 и още 20-30 интерактивни клипове, които са пряката връзка с реалната обстановка в самия автомобил. Тези клипове при добро изпълнение дават възможност на курсиста да извърши целия мисловен процес при дадена ситуация, който е в пътна обстановка.
Ако не може да го направи в спокойната обстановка пред компютъра, то как ще реагира тогава, когато се качи в автомобила", каза Станчев.
По думите му при нормален темп на обучение на курсиста след 20 часа е добре инструктурите да започнат да провеждат часовете с навигационна система, за да може обучаващият се да свикне с естеството на новия практически изпит.
Цялото интервю с Генко Станчев чуйте в звуковия файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..