Той добави, че от Асоциацията отдавна настояват за предприемане на тази мярка, тъй като превенция на инцидентите по пътищата може да се направи чрез по-строги санкции преди да се случи трагедия със загинал човек, а не като вървим след проблема и се чудим дали да завишим наказанието от 15 на 20 години.
„Увеличението на наказанието при катастрофа с една или повече жертви е вече късно, защото това нито ще върне жертвите, нито пък ще има превантивен ефект. Никои няма да си каже „няма да управлявам пиян, защото иначе наказанието ми ще е не 15, а 20 години.
Затова и подкрепяме новите по-строги санкции. Смятам, че те ще дадат ефект. За да се избегнат тези проблеми, които възникват от така написаните промени е необходимо прецизиране.
Може автомобилът да бъде заснет на момента, да се направи оглед и без значение чия е собствеността той да не се задържа автоматично, а да може заедно с излизането на присъдата, когато бъде осъден водачът тогава да се пристъпи към отнемането на автомобила или неговата парична равностойност, защото тогава вече е изчистен моментът дали е правилен теста.
Изчистени са и всички други проблеми, които биха могли да възникнат при сегашния модел", каза Тодоров
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..