"Стратегически аспекти на маркетинга" е новата книга на пловдивския преподавател по пиар, маркетинг и комуникационна политика д-р Любомир Стойчев. Монографията е вече рецензирана и издадена. Фокусът в нея е върху условията, при които действително стратегическият маркетинг съществува в България, като са изследвани големите предприятия от Южен-Централен район за планиране. Авторът е предложил собствен модел за информационно осигуряване на процеса на сегментиране, таргетиране и позициониране, за който вярва, че е сърцевината на стратегическия маркетинг. Книгата е безплатна за маркетолози, колеги, приятели и студенти на Любомир, който е и бивш журналист от екипа на Радио Пловдив. Целият хартиен тираж на книгата авторът подарява на своите съмишленици, а в интернет книгата само за 2 дни има над 400 разглеждания и тегления, защото е безплатна. Хартиеното копие вече е подарено на някои студенти на д-р Стойчев от филиала на ПУ в Смолян.
Любомир Стойчев е доктор по икономика и управление във Факултета по икономически и социални науки на ПУ „Паисий Хилендарски“ от 2017 г. Води упражнения и лекции по маркетинг, комуникационна политика, пиар, взаимоотношения с медиите. Във филиала на университета в Смолян преподава стратегически и индустриален маркетинг. Авторът е бил редактор, водещ и репортер в БНР – Пловдив, както и експерт по връзки с обществеността и медиите на Община Пловдив и също на инициативата Пловдив – Европейска столица на културата. Научни интереси: маркетингова комуникация, PR, B2B маркетинг, стратегически маркетинг, масмедии, дигитален маркетинг.
Какво провокира д-р Стойчев да подарява книгата му за маркетинг на неговите студенти? Може да чуете повече от звуковия файл.
България има осезаем напредък в кръговата икономика и оползотворяването на ресурсите, въпреки че за много от гражданите това е почти невидимо. Зелената трансформация е плод на усилията на държавата, на бизнеса и на хората. Имаме доста съществен напредък . Това е оценката на Владимир Димитров , експерт "Индустрия и околна среда" в Българската..
Експертът по политически комуникации Арман Бабикян коментира за Радио Пловдив поредния неуспех да бъде избран председател на Народното събрание и ескалиращата политическата криза. Той подчерта, че липсата на реален диалог между политическите сили с различни цели прави трудно постигането на решения, които обществото да приеме. „Обществото или..
В първата ни рубрика за успешните образователни практики, реализирани по проекта „Успех за теб“ ще ви разкажем за ОУ „Васил Левски“ в село Караджово, община Садово. Проектът се изпълнява от Министерството на образованието и науката и се финансира със средства в размер на 105 млн. лв. от Програма „Образование“ 2021-2027, съфинансирана от..
Не виждам как при тази конфронтация, която отдавна не е по идеологически и политически причини, а е по междуличностни и интрументални причини, ще може този парламент да излъчи управляващо мнозинство, което да работи повече от три месеца. Това заяви в интервю за предаването „Точно днес“ на Радио Пловдив политологът и университетски преподавател..
"Българската държавност започва да прилича на тази медицинска диагноза, в която един по един започват да отказват различни органови системи". Такова сравнение направи социологът от "Алфа Рисърч" Боряна Димитрова след поредния неуспешен опит в парламента да бъде избран председател. Тя припомни, че в предишни разговори са дискутирани..