Свалянето цената на картата е наложително, убедена е Савина Петкова, защото при сегашната и цена от 500 лв. тя практически не се ползва. Предложението е цената и да се намали на 365 лв. или усреднено – по 1 лев на ден.
Засега не е обсъждано поскъпване на билетите.
Най-наболял е въпросът с въвеждането на електронното таксуване. Работата там е доста напреднала, над 220 автобуса вече са оборудвани с валидатори. Предстои обаче обучение на персонала както на превозвачите, така и от общинска страна за наблюдение и контрол.
Системата ще даде по-вярна картина за състоянието на пътникопотока, натоварването на линиите, от което зависи и степента на субсидията.
Трябва да спрем да мислим, че маршрутните разписания са свещена крава, която не може да се пипа. Вярната картина ще се получи след въвеждането на електронната система, категорична е заместник-кметът.
Да се увеличи общинския персонал от контрольори също е въпрос на дневен ред, допълва Савина Петкова. Сега хората са едва 23, а нуждаем се от още, казва тя.
Плътните проверки в автобусите са необходими, за да не се изкушават гражданите да пътуват гратис.
Друг акцент в транспортната схема на Пловдив е възстановяването на общинския превозвач в лицето на „Екобус“. Предвижда се създаването на нови две градски линии с номера 103 и 104.
Генералния план за организация на движението изтича в края на тази година, тепърва трябва да се работи усилено в това направление.
"За два месеца и половина в ресора съм направила всичко възможно в положителна посока. Изготвен е доклад, в който в 9 точки са набелязани главните проблеми за решаване. Имаме подкрепата на кмета и общината, но нещата са натрупвани и не може да се разрешат с магическа пръчка. Транспортните схеми, инфраструктура, светофарни системи и регулиране на трафика са съществена част от обществената сигурност. Знам къде са болките и на гражданите, но и на превозвачите. При тях основно е липсата на кадри. Там вече хронично липсват шофьори, монтьори и друг персонал. Отделен проблем е, че градът е разкопан, а ремонтите вървят много бавно" – признава Савина Петкова.
Не бива заради някои неуредици да се слага общо клеймо колко ужасен е градския ни транспорт – настоява заместник кметът.
Всички идеи за реформи в сектора ще бъдат скоро обобщени и качени в сайта на общината за свободно обсъждане, а след това предадени за конкретни решения в Общинския съвет.
Екипите на ВиК Пловдив отстраниха голямата авария в кв. Прослав. Водата за населението е пуната навсякъде, увериха от дружеството. В продължение на много часове жителите в района бяха на принудителен сух режим заради спукан захранващ водопровод на ул. "Елин Пелин" 43. Допълнителна авария стана и на ул. "Битоля". Заради аварийния ремонт в..
Пловдивчани настояват за обезопасяване на опасно кръстовище на улиците „Богомил“ и „Лев Толстой“. Живеещите в района се страхуват да преминават през него, тъй като почти всеки ден там стават катастрофи, а само за последните три дни са регистрирани няколко инцидента. Хората са писали многокрактно до общината и районно кметство за опасното..
От утре, 21 май, до 24 май изцяло се затваря за движение пътят Първенец - Марково в часовете от 8:00 до 17:00 часа. Причината са строително-ремонтните дейности по отсечката, съобщават от община "Родопи". По време на часовете, в които ще текат ремонтите, няма да се пропускат автомобили. Обходният маршрут, свързващ двете населени места, е..
Почти половин килограм марихуана и известно количество метамфетамин са иззели служители от отдел „Криминална полиция“ от 40-годишен криминално проявен и осъждан димитровградчанин. Високорисковите вещества, различни пособия за пакетирането им и електронна везна са открити в управлявания от мъжа лек автомобил и на обитавани от него адреси при..
Заради катастрофа пътят Пампорово - Чепеларе остана затворен повече от два часа по обяд, след като лек автомобил се обърна на пътното платно. Говорителят на Областната дирекция на МВР в Смолян Елена Стоилова каза, че катастрофата е станала малко преди 11:00 часа и само с материални щети. По първоначални данни по обяснение на шофьора, колата е..