В момента има силен обществения натиск, а може би и политиците и отговорните фактори узряха за това да се вземат адекватни мерки, смята той сподели, че възлага надежди на компетентността на премиера и министъра на транспорта, които имат капацитет по темата.
В лабиринта от институции и отговорности истинският виновник за ситуацията не може да се види, коментира Георгиев. Той допълни, че тази умишлено създадена система поглъща и много средства, които могат да се инвестират в безопасността, а отделно приютява и политически "калинки".
Усмихваме се с моите колеги на намерението за ограничаването на скоростта на магистрала от 140 на 130 км/ч, защото няма обективна статиткиа, която да показва, че подобна мярка ще е успешна, сподели още Красимир Георгиев.
"Не може всичко, което предлага КАТ да се приема безропотно, така до десетина години скоростта може да падне и до 30 км/ч, а на всичко отгоре те нямали статистика за загиналите на магистрала..."
Красимир Георгиев изрази скептицизъм по отношение на проследяването на средна скорост с камерите на ТОЛ системата. През 20 метра имаме пътни знаци с различни ограничения на скоростта, как се изчисли това, как ще се предотврати и забавянето на някоя бензиностанция, например?!
Не съм против небрандираните автомобили на полицията, които да осъществяват контрол, но се боя, че ще се включат в играта на "стражари и апаши", освен че ще се изсипят едни пари, за да се купят.
Просто държавата на всяко ниво трябва да си влезе в ролята, ще има успех, никъде в света никой не е по- силен от държавата, стига да има желание и решителност.
Цялото интервю е в прикачения звуков файл.

Важно е не кой, а чий ще е особеният управител на "Лукойл България" - кои хора зад него ще дърпат конците. Така смята проф. Румен Гечев, бивш вицепремиер и министър на икономиката в „Кабинета Виденов“, сега преподавател по икономика в УНСС. Според него н оминацията на Румен Спецов, появила се само дни преди изтичането на законовия срок, е..
Благотворителна кампания под надслов „Купи и Дари“ организират за втора поредна година Ротари, Ротаракт и Интеракт клубовете в Пловдив. Кампанията е насочена към хора и семейства в затруднено положение, като целта е да се съберат дълготрайни хранителни продукти за тях. Миналата година по време на акцията бяха събрани над два тона хранителни..
Организацията "Тракийски туристически район" провежда обучение по проект DETOUR - инициатива за трансформация на местния туристически сектор, насочена към малките и средни предприятия в туризма. Тя се фокусира върху най-актуалните предизвикателства пред индустрията: устойчив туризъм, дигитална трансформация и адаптация към климатичните промени...
Икономическото и социалното развитие на регоините остава „на две скорости“. Стопанската активност, инвестициите и човешките ресурси се концентрират в ограничен брой силни градски центрове, които създават по-висока добавена стойност, разчитат на по-добре функциониращи пазари на труда и имат по-качествена инфраструктура. Тази концентрация поставя..
770 000 души в България страдат от диабет, от тях около 2500 са деца. В Световния ден за борба с диабета разговаряме с Мариета Котова, която е председател на Националната асоциация на децата с диабет. Сред най- сериозните проблеми е това, че НЗОК не реимбурсира изцяло инсулиновите помпи, а цената от 400 лева на месец е непосилна за много семейства...