„В момента за обслужване на градския транспорт в Пловдив сме закупили 30 автбуса с екологичен клас „Евро 6“ с големи климатици. Първата партида-9 автобуса, идват в понеделник следващата седмица“, каза превозвачът Петко Ангелов.
През месец август ще бъдат купени още 70 автобуса, работещи с метан.
Всъщност става дума за автобуси втора употреба, експлоатирани до този момент в Германия, обясни превозвачът.
За критиките на граждани, че в някои автобуси климатиците не работят, Петко Ангелов каза:
„Гражданите трябва да разберат, че примерно и те се чупят. Всички рейсове имат климатици, но заради тия жеги и задръствания се развалят и автобуси, и климатици. Наели сме 3 екипа, които работят денонощно да отстраняват проблемите на климатиците“.
Петко Ангелов отчете и проблема с недостатъчната наличност на резервни части:
„Но сме намерили решение, от Турция внасяме части, държим ги на склад и се оптиваме да решим проблемите“.
С новата доставка на автобуси автопаркът на градският транспорт на Пловдив ще бъде почти наполовина обновен.
„Ние в момента оперираме с 220 рейса“, каза Петко Ангелов. От тях средно в 10-12 се случват повреди в климатиците.
„Вчера имахме случай: в 4 часа следобяд се счупва автобус, товарим друг автобус и веднага се пише сигнал. Това според нас е тенденциозно-някой обикаля по рейсовете от конкурентните фирми да ни злеоставя“, смята Петко Ангелов.
„В момента изпълнението на курсовете е 99 процента“, твърди той.
Петко Ангелов разказа също, че по време на протеста в столичния градски транспорт многократно са били питани дали също няма да протестират.
„Ние сме поели някакъв ангажимент към общината като фирми и превозвачи. Ние нито протестираме, нито мрънкаме. Но никой не казва, че от януари месец до май никой не ни е платил никакви пари от общината. Няма бюджет, няма пари, ние се самоиздържаме от другите дейности на фирмата“.
Ситуацията с шарката по овце и кози в Пловдивско се усложни. Освен унищожени животни в 42 от 65 огнища, мерките на БАБХ вече вкючват и забрана за изкупуване на мляко от фермите на областта. За заразата, икономическия ефект и управленските решения разговаряме с професора от Аграрния университет Дойчо Димов, който е и председател на Сдружение за..
Помним протестите на строителния бранш отпреди няколко месеца срещу намерението на община Пловдив да вдигне с повече от 100% таксите за издаване на строително разрешение. Те спряха след като предприемачът Илиян филипов поиска и получи посредничеството на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов. Компромисът, който да удовлетвори двете страни бе таксите да се..
Пловдив очаква поне 13 процента ръст на нощувките по време на фестивала „Hills of Rock“, който стартира днес на Гребната база – заяви в интервю за Радио Пловдив заместник-кметът по култура и туризъм Пламен Панов. "Очакваме около 30-35 000 души да посетят фестивала", подчерта Панов. Капацитетът на Пловдив относно нощувките е увеличен..
Ако има повишаване на приходите от увеличената такса за разрешенията за строеж, поемам ангажимента да ги делегираме на районите. Това заяви пловдивският кмет Костадин Димитров в интервю за Радио Пловдив, след като ОбС прие повишението на таксите за разрешителни за строеж, но отхвърли предложението за създаване на фонд „Благоустрояване“, в..
Около 200 хиляди българи нито работят, нито учат. В същото време над 50 хиляди работници от трети страни са наети от началото на годината. В България се създава и електронен регистър на икономически неактивните лица. Той ще обхваща хора на възраст между 16 и 65 години, които не работят, не учат и не са регистрирани в бюрата по труда. Това събщи..