Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
И през новия туристически сезон в морските ни курорти ще работят приемни на Комисията за защита на потребителите. Това съобщи председателят на комисията Димитър Маргаритов по повод Международния ден на потребителите:
Ние ще присъстваме активно и даже още преди началото на сезона, както обикновено, ще направим и информационни кампании и инициативи във връзка с контролната дейност. Сега обмисляме и нещо доста по-интересно, което би било още по-полезно на потребителите, някак си така да направим, че клиентите да имат интерактивен характер, така че да могат, без непременно да е необходимо, да посещават някакъв конкретен офис и гражданите да получават едно дори, бих казал, така виртуално съдействие, съвсем реално, същевременно от гледна точка на съветите и на възможността да подадат сигнали.