Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Самолет на авиокомпания "България Ер" е излетял от Рим за София с 4-часово закъснение.
Сред пасажерите е д-р Марин Мухтаров, който разказва пред “Хоризонт“, че пътниците били в неведение и не получили информация относно закъснението на полета.
“Служителите на летището ни обясниха, че тук няма супервайзор на “България Ер“ и ми дадоха телефона на колцентъра на фирмата. Опитах се неколкократно да се свържа, но не успях“, поясни д-р Мухтаров.
Д-р Мухтаров отбелязва, че авиокомпанията не е спазила ангажимента си да предостави храна и напитки по време на престоя им на летището.
От “България Ер“ обясниха, че причината за закъснението е технически проблем със самолета. Към 9.00 часа българско време в Рим е била изпратена информация с точния час на излитане към София, която е била достъпна и на сайта на фирмата. От авиокомпанията допълниха, че са предупредили служителите на летище „Фиумичино“ да предоставят храна и напитки на всички пасажери.