Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Само за този месец 6 от телефонните измами в Русе са станали след като потърпевшите възрастни хора са изтеглили спестяванията си от банките и са ги предоставили на измамниците. Необходимо е банковите служители да проявяват повече активност, да разговарят с клиентите си и да уведомяват полицията, за да може тя да реагира адекватно, каза комисар Илиян Енчев от Областната дирекция на МВР в Русе:
"Постоянно пишем сигнални писма. Постоянно районните инспектори се свързват с директори на клонове и с ръководители на офиси. Ние няма как да говори с редовите служители, защото ще излезе, че се бъркаме в работата на институция, без да имаме тези права."
Според комисар Енчев измамниците се възползват от тази ситуация, дават точни инструкции за поведение на жертвите си в банковите клонове и държат под напрежение възрастните хора, докато не получат парите.