"Метро", една от най-големите търговски вериги в света, обяви разочароващи приходни резултати за второто тримесечие на 2011 г. Нетните приходи са спаднали с 9 процента до 40 милиона евро, което е едва половината от нивото, прогнозирано от анализатори на пазара.
Въпреки че икономиката продължава да се възстановява, продължаващите притеснения за европейската дългова криза имат значително въздействие върху доверието на потребителите, пише в съобщение на компанията.
Германският "Метро", който е световен търговски гигант като "Уолмарт", "Карфур" и "Теско", пострада от плановете за бюджетни съкращения в Гърция, Италия и Испания. Търговската верига обаче ще продължи с плановете си за разрастване в чужбина. Само през първата половина на 2011 г. "Метро" отвори пет нови магазина в Русия, Китай и Турция. През 2012 г. компанията смята да отвори първия си магазин в Индонезия.
По публикацията работи: Франс прес / Мария Петрова - БНР
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!