Близо 100 хиляди са безстопанствените външни реклами у нас, които са потенциално опасни, предупреди Мариан Енев, заместник-председател на Българската асоциация на производителите на рекламно-информационни елементи:
В момента в България има между 80 и 100 хиляди реклами, които са на никой. Слагани са по фасади, по магазини и никой не се грижи за тях. Общо взето те са потенциално опасни. Даже би трябвало да се премахнат от собствениците на магазини и сгради.
От Асоциацията настояват да бъде създаден регистър на рекламите у нас, обясни председателят й Светлозар Дяков:
При изработката на тази реклама и при нейния монтаж, след въвеждане на експлоатация, ние предлагаме да се изработи гаранционен стикер с уникален номер и срещу всеки един от тези номера много лесно може да се води регистър по електронен път, в който да е видно кой е ремонтирал рекламата, какъв е гаранционния и експлоатационния й срок и кой е собственикът.
Информацията е на Мира Стефанова.
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!