Български производители на козметика представиха своята продукция на специално изложение в Москва. Русия е на второ място сред страните, където се изнася продукцията на този бранш.
В търсене на нови пазари, българските фирми от козметично-парфюмерийната индустрия обръщат поглед към руските потребители, които все още си спомнят с добра дума за българските продукти от миналото. Сега обаче страната ни ще трябва да се конкурира на местния пазар с най-известните световни компании. Този път предимствата на българските производители са високото европейско качество на приемливи цени и използването на натурални продукти, убедена е Маргарита Нешева - управител на една от представените фирми.
Нашата козметика не е конвенционална, а е насочена към нишата, която се развива през последните години и това е биокозметиката. Биопродуктите са бъдещето за хората, които се грижат за здравето си и съответно за кожата си. Добре е, че руски търговци вече се обръщат към България. Подобна на българска козметика с биосъставки друга няма.
Презентацията на козметичната ни индустрия беше организира от Центъра на промишлеността на Република България в руската столица.