Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Приобщаващото образование се развива като алтернатива, която да подпомага децата, които са „различни” или изпитват специфични трудности в учебния процес. В съвременният свят обаче добилият популярност термин „специални образователни потребности” или „деца със СОП” логично губи своите позиции, защото практиката и специализираните изследвания безусловно показват, че всяко едно дете има своите индивидуални образователни и обучителни нужди, включително и т.нар. „надарени деца”. Успоредно с това, приобщаващото образование се доказва като универсален и ефективен подход, който предлага успешни модели във всяка една учебна ситуация и класна стая. Кои са методите и техниките за обучение на приобщаващото образование? Как родители и учители могат със съвместни усилия да преодолеят ограниченията на системата, а също и за помощта, която могат да получат децата със специфични нужди? - разговор с Лилия Кръстева, ръководител проекти на Центъра за приобщаващо образование.