Тук също трябва да се обърне внимание, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на "Топлофикация", изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от "Топлофикация", нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат, общо взето, отговори на много въпроси.
До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация-София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици.Репортажа на Юлияна Корнажева можете да чуете от звуковия файл.